3 Eylül 2012 Pazartesi

Geçen ay bitirdiğim ürünler

  • Caudalie Vinoperfect Serum Yüzdeki koyu renkleri aydınlatıcı serum, cilt tonunu eşitliyor ve cilde aydınlık veriyor. Şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum bu ürünü çünkü şuan cildimin ihtiyaçlarını karşılamıyor. Sivilcelerin iyileşmesi sonrası geri kalan koyu lekelerden muzdarip olursam mutlaka tekrar alırım bu ürünü.
  • I Love ... Banyo Köpüğü ve Duş Kremi Vanilya ve dondurma kokulu bu ürünü set olarak almıştım, parlatıcı ve peelingle beraber. Bu ürünün büyük boyunu aldım çünkü elimde Lush banyo ürünleri olmadığı zaman bu ürünü kullanıyorum.
  • Caudalie Beauty Elixir Eminim pek çok kişinin bildiği bir ürün bu. Nane, biberiye, üzüm ve daha bir çok doğal içeriğe sahip bu ferahlatıcı, nemlendirici, gözenek sıkılaştırıcı spreyle benim tek problemim bazen çok ağır basan kokusu. Kışın kullanmayı düşünmüyorum ama büyük ihtimal yaza doğru tekrar satın alacağım.
  • Avene Hydrance Optimale Legere Yazın kullandığım bu hafif nemlendirici kremin yerine aynı markanın Antirougeurs serisinden bir günlük krem aldım. Cildimdeki kızaklığa daha iyi geleceğini umuyorum ayrıca kışın daha fazla neme ihtiyaç duyuyor cildim.
  • Lush Whip Stick Lip Balm Çikolata kokulu bu dudak nemlendirisini şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum, önce elimdeki diğer dudak nemlendiricilerini bitirmem lazım ki bir kaç sene sürer herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder