13 Kasım 2012 Salı

Gratis Alışverişim

Yine yaptığım eski alışverişlerimden biri ama bundan bahsetmem lazımdı. Çünkü sol başta görünen makyaj temizleme eldivenin elimde başka fotoğrafı yok ve hepinizin ondan haberi olması lazım. Temizleyici kullanmadan yalnızca suyla ıslatarak makyajınızı temizleyebilmenizi sağlayan eldiveni ben makyaj temizlemek için kullanmıyorum. Maske kullananlarınız bilir, yüzünüzü durulamak bazen ızdırap olur. Özellikle kil bazlı maskeleri uğraşırsınız uğraşırsınız anca çıkarırsınız. Ama bu eldiven işin çoğunu sizin yerinize yapıyor. Eğer aynı dertten muzdaripseniz denemenizi tavsiye ederim. Gelelim diğer alışverişlerimize...
Vanilya Club ekim kutusundan çıkan Betty Boop oje çıkarıcı pedleri hatırladınız mı? Evet, onun pompalı oje çıkarıcısını daha önce almışım. Ama test ettim, her ne kadar koku, kıvam ve elde bıraktığı yağımsı his benzese de oje çıkartma konusunda çok daha başarılı ve pompası sayesinde çok kullanışlı bir ürün. Gratis'e en son gidişimde farklı markaların çıkardığı pompalı oje çıkarıcılar gördüm, yağlı his bırakıp bırakmadıkları bilmiyorum, onlar da denenebilir.
Sensodyn pronebel diş macununu balayında kullanmak için almıştım.
Flower Power maskeleri paketleri hoşuma gittiği için almıştım. Fena değillerdi, nemlendirdiler. Bir iki tane daha alıp daha fazla denemem lazım daha ayrıntılı bilgi verebilmem için.
Purederm ultra tamir edici ayak maskesi içinde bir çift çorap şeklinde maske ihtiva ediyor. Tek seferde ultra tamir etmedi ama düşünce olarak güzel. Teyzemin Sephora'dan aldığı (daha sonra bahsedeceğim) içi kremli çoraplara alternatif olabilirler.
Snail cell illuminating multistep treatment iki aşamalı bir maske. Henüz denemedim.
Son olarak da Hello Kitty'li Pez dispanserim. Kurdelesinin üstündeki kuru kafasıyla çok şirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder