24 Kasım 2012 Cumartesi

MAC Alışverişim

 Taksim'e gidip MAC'e uğramadan olmazdı. Uzun süre önce bitmiş olan Fix+ımın yerine Caudalie Beauty Elixir kullanmıştım bir süre. Sonra bir süre Skindivia Bridal makyaj spreyini kullandım ama onu belki 2 sene evvel (Daha Türkiye'ye gelmemişti.) almıştım, çok zaman geçtiği için kullanmak istemedim. Aslında tekrar alırım ama Türkiye'dekilere pek güvenmiyorum çünkü yurtdışındakilerin şişeleri uzun süre önce değişti, buradakiler de eski tarihli olabilir (Emin değilim.), o nedenle buradan almak istemiyorum. İşte tüm bu nedenlerden dolayı bende Fix+a geri döndüm.
 MAC mineralize skinfinish natural bende medium plus renginde vardı ama bronzer olarak kullanıyorum neredeyse (Nedense satıcılar benim bir türlü fondöten/pudra rengimi doğru tespit edemiyorlar, hep koyu hep koyu.). Aslında light plus renginde almam lazımdı, medium aldım, artık bir daha ki sefere.
 Bu güzel şey de Viva Glam Nicki. Bulmuşken alıverdim. Biliyorsunuz paranın %100'ü MAC'in AIDS fonuna gidiyor.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder