16 Kasım 2012 Cuma

Make Up For Ever Aqua Liner #14 ve Black Tango Koleksiyonu

MUFE geçenlerde Black Tango koleksiyonunu satışa çıkardı. Koleksiyonda 4 adet krem fardan oluşan bir palet ve 3 adet oje vardı. Palette kırmızı, mavi ve yeşil krem farların yanında aydınlatıcı olarak da bir renk içermekte,  ojelerde siyaha katılmış kırmızı, mavi ve yeşil pırıltılardan oluşmakta. Palet aslında çok güzel fakat benim için ne kadar kullanışlı olur bilemediğim için almadım. Yeşil pırıltılar içerek siyah ojeyi aldım.
Ojenin yanında bir süredir almayı planladığım ama almaya fırsat bulamadığım aqua linerı da aldım. Aqua linerlar hem kalıcı, hem de pigmentli. Göz makyajınızla uğraşmak istemediğinizde yada zamanınız yoksa bir anda standart olmayan bir makyaja sahip olabiliyorsunuz. Daha renkli olanlardan bir iki tane daha almayı planlıyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder