24 Kasım 2012 Cumartesi

Teyzemin Sephora alışverişi

Sephora'dan %20'lik bağlılık indirimi gelince hem düğün için bir kaç birşey hem de teyzemin uzun zamandır istediği spa çoraplarını almaya Taksim'deki Demirören Sephora'ya gitmiştik. Benden çok teyzem alışveriş yaptı. Bare Minerals'ın fondöteninden ve allığından başka birşey kullanmayan biri için çok şey aldı yani. Gidişimizin asıl nedeni olan spa çorapları akşamları giyip yatıyorsunuz, sabah yumuşacık ayaklarla uyanıyorsunuz. Çoraplar 50 kullanımlık ama teyzem 50 kullanımdan sonra kendi kremleriyle denemeyi düşünüyor.
Make up for ever ruj 46 numaraydı galiba (Tam hatırlamıyorum, üzgünüm.) Son derece kremsi, pigmenli, çok güzel bir ruj.


Teyzemin kirpikleri inanılmaz kısa ve dümdüz. Daha önce bir iki rimel denedi ama hoşuna gitmedi hiçbiri. Givenchy Noir Couture yeni çıkmıştı o sırada. Bizimle ilgilenen hanımefendi denemesini önerdi. Kullanım olarak Phenomen'eyes'a benzediğini ama daha etkili olduğunu söyledi. Ben denemedim, teyzemin görüşlerini bekliyorum.
Ben kıyas yapamıyorum, bence çok farklılar.
 
Kısa kirpikleriniz olunca göz kapağınıza değdirmeden rimel uygulamak gerçekten zor olabiliyor. Bizde teyzem rahat uygulasın diye bu kirpik amplifikatörünü aldık. Rimeli uygulamak için kavisli olan bölümü kirpikleriniz üstte kalacak şekilde üst kirpiklerinizin temeline yerleştiriyorsunuz. Rimelinizi dilediğiniz kadar uyguladıktan sonra eğer topaklanma olduysa tarak kısmıyla kirpiklerinizi tarıyorsunuz. Açıklaması biraz zor aslında. Bende almayı düşünüyorum, o zaman uygulamalı olarak anlatırım daha iyi olmaz mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder