21 Kasım 2012 Çarşamba

Watsons Alışverişim

 Sonunda yakın tarihli bir alışveriş. Geçen gün Cevahir Alışveriş Merkezi'ndeki Watsons mağazasına gittim. Mağaza değişmiş ve bence çok daha ferah ve aydınlık olmuş. Gelelim aldıklarıma...
 Rimmel Kate rujlarından 7 numarayı aldım. En çok satılan renklerinden biri zannediyorum. Nude, güzel bir renk. 2 adet de Maybelline color sensational lipstain aldım, 150 Tender rose (açık gül pembesi)  ve 560 Feelin'red (kan kırmızı) renklerinde. Renkleri ve kokusu (Hafif böğürtlen kokuyor.) güzel ama dudaklara uygulanması ve kalıcılığı ne yazık ki o kadar iyi değil. Dudaklarda yamalı bir görüntü oluşturuyor ve ilk sürdüğünüzdeki yoğunluğunu fazla koruyamıyor.
Rimmel Kate no 07
Soldan sağa 560 Feelin'red, 150 Tender rose 
 Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Perfect & Cover fondöten (Ağızdolusu bir ismi var.)
İlk dikkati çeken şey aplikatörü. Süngerimsi bir yapısı var. İlk başta bakteri ve mikrop üreyeceğinden sağlıksız olur diye düşündüm ama aktimikrobiyel bir yapısı varmış süngerin ve ıslatmamanız lazımmış, fazla fondöteni bir mendille silmeniz yeterliymiş. Kullanımı kolay, bir kaç kez çevirdiğiniz zaman ürün çıkmaya başlıyor. Fazla çıkarmasanız iyi olur yalnız, uygulaması zorlaşıyor. Çizgi çizgi bir görünüm oluşabilir, biraz ellerinizle yedirmeniz gerekebilir cildinize. Kapatıcılığı çok iyi, yalnız testerı olmadığı için kendime hiç uymayan bir renk (21 Nude) almış oldum. Ben aslında daha açık bir rengini almıştım ama çalışan hanımefendi bunu almamı tavsiye etti. Kendisini tebrik ediyorum.
 Mousse benzeri bir yapısı var. Kuru ciltler için çok iyi bir fondöten (Ölü derilerinizi arındırmış olmanız koşuluyla.). Yağlı ciltler bence hiç yaklaşmasın, 1-2 saat için (pudra uygulamış olsanız bile) parlamaya başlar cildiniz. Sonuç olarak olgun ciltler için iyi bir fondöten olabilir ama bana pek uygun gelmedi. Bu serinin kapatıcısı aslında çok iyi diye duymuştum, onu görürsem mutlaka alacağım. 
 Maybelline The Eraser fondöten 21 Nude
 Bazı geceler o kadar yorgun oluyorum ki yüzümü bile yıkamak istemiyorum ama o kadar makyajla da yatmaya gönlüm el vermiyor. Daha önce pek çok makyaj temizleme mendili denedim (Diadermine, Neutrogena, Nivea, vb.) ama açık söyleyeyim hiçbiri bana iyi gelmedi. Divinia mendilleri de denemek için almıştım ama itiraf etmeliyim hoşuma gitti. Boyutu biraz küçük ama yumuşak ve nemli. Bir adet göz makyajımı, bir adet yüz makyajımı temizlemek kullandım küçük boyutlarından dolayı. Nemlendirici özelliğinden dolayı olsa gerek cildimi de rahatlattı. Bir iki kez daha deneyeceğim, fikrim değişmezse tekrar almayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder