7 Aralık 2012 Cuma

Anastasia Beverly Hills Beauty Express for brows and eyes

 Kaşlar konusunda sizin ne kadar başarılı olduğunuzu bilmiyorum ama itiraf edeyim ben pek başarılı değilim. Geçen seneye kadar kaşlarımı almazdım dahi. Dolgun kaşların daha genç gösterdiğini, yüz hatlarını yumuşattığını biliyordum ama kaşlarımla bir problemim yoktu açıkçası. Ama ufacık değişikliklerin nasıl bir fark yarattığını gördükten sonra daha çok ilgilenmeye başladım kaşlarımla.
Ve bu palet işimi gerçekten çok kolaylaştırdı. Anastasia Bevery Hills her türlü makyaj ürünü üretse de, daha çok kaş ürünleriyle tanınıyor.
Ürünün kapağında minik bir ayna ve içindekileri nasıl kullanmanızı anlatan talimatlar bulunuyor.
Kumrallar için olan (Bir tane de sarışınlar için olan bir palet var.) bu paletin içinde bir adet kaşlar için balmumu (brow wax), bir adet ikili kaş pudrası (bir tarafı açık, bir tarafı daha koyu), bir adet ikili far (kaş altını aydınlatmak için), 5 adet kaş şablonu ve bir adet fırça bulunuyor. Kaş şablonlarını Ardell, E.l.f, vb. bir çok firma üretiyor, ilgileniyorsanız onlara da bakabilirsiniz.
Şablonları kullanması çok basit. Kaşınıza en uyan biçimi seçmeniz lazım. Bir numaralı çizgi burun deliğinizin ortasına denk getiriyorsunuz. Burası kaşlarınızın başlaması gereken yer. İki numarlı çizgi burun kenarınızdan göz kenarına hizalanmalı, çizginin denk geldiği yer kaşınızın bitmesi gereken yer.  Üç numaralı çizgi ise kaşınızın en yüksek kısmına denk geliyor. Paletin kullanımı ise çok basit... 
Öncelikle balmumunu tüm kaşınıza uyguluyorsunuz. Bu balmumu sayesinde pudra kaşınızda uzun süre kalıyor.
Daha sonra kaşınıza uygun şablonu bulup kaşınıza hizalıyorsunuz ve size renk olarak uygun kaş pudrasını uyguluyorsunuz. Şablonu kaldırdığınızda kaşlarınızın boyanmadan kalan, fazla duran kısımlarını alıyorsunuz.
Son olarak farın ister mat, ister ışıltılı kısmı ile kaş altınızı aydınlatıyorsunuz. Mükemmel kaşınız hazır :)


5 yorum:

  1. Merhaba anastaia urunlerini nerden satin alabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Ne yazık ki Türkiye'de satılmıyor. Ben Gittigidiyor'da şu an satış yapmayan bir satıcıdan rica edip yurt dışından yollatmıştım. En iyi seçenek Instagram yada Gittigidiyor'da satış yapıp yurt dışından ürün getirenlerden rica etmek sanıyorum.

      Sil
  2. instagramds hangi sayfadan bakabileceğimizi söyler misin

    YanıtlaSil
  3. instagramda hangi sayfalara bakabiliriz acaba bu ürünü satın almak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram dan hiç alışveriş yapmadığım için hiçbir bilgim yok, kusura bakmayın

      Sil