24 Aralık 2012 Pazartesi

Inglot Alışverişim ♡

 Haftasonu Cevahir'deki Inglot mağazasına uğradım. Aslında yalnızca yılbaşı makyajımda kullanmak üzere takma kirpik almaya gitmiştim ama şu ojeyi şurda kullanırım, bu eyelinerı burda kullanırım diyerek bu kadar alışveriş yaptım.
 Toplamda 6 adet oje, 2 adet far, 3 adet eyeliner, 1 tane de allık aldım.
Inglot eyeliner 41, 34, 33
Inglot eyelinerlar genel olarak çok kalıcılar ve canlı renklere sahipler. 41 numara gümüş ışıltılı bir eyeliner. 34 numara koyu yeşil, 33 açık yeşil ışıltılı eyelinerlar. 
 Inglot AMC allık 59
Inglot far 352, 424, allık 59
352 numara mat olmasından dolayı biraz pudramsı, ama mat farlarda bu doğal. 424 numaralı far kremsi, sürümü iyi. İki far da güzel bir pigmentasyona sahip. 59 numaralı allık güzel dağılıyor, içindeki ışıltılar yanakta hoş duruyor.
352 numaralı mat far içinde hafif bir şeftali tonu barındıran bir beyaz. 424 numaralı far sedefli açık gümüş rengi. 59 numaralı allık içinde gümüş pırıltılar olan orta koyulukta bir pembe.
 12N
Yılbaşı makyajımda kullanmak için aldım, üstünde gümüş simler bulunuyor.
 
 40S
Sırf mor rengi sevdiğimden aldım galiba. Şimdilik nerede kullanırım bilemiyorum.
Belki bir makyaj videosunda ;) Ne dersiniz?

2 yorum: