3 Ocak 2013 Perşembe

China Glaze Glitz Bitz ’N Pieces Koleksiyonu ve It's a trap-eze

 Ne zamandır almak istediğim It's a trap-eze'i alırken Glitz Bitz ’N Pieces koleksiyonunu görünce dayanamadım, onlardan da alıverdim. Aslında yılbaşı setlerinden de bir tane almıştım ama yanlış geldiği için onu geri yolladım.
 Renklere bayıldım, en sevdiğim renkleri aldım hemen.
 Ojeler içilerinde çeşitli boyut ve şekillerde pullar var. Büyüklü küçüklü beşgenler, çubuklar, yuvarlak simler benim seçebildiklerim. Ojelerin alt rengi şeffaf, renklerini içlerindeki pullar veriyor. Tek kötü yanı sürmesi biraz zor. Dikkatli sürmezseniz topaklanıyor.
Mosaic Madness içinde siyah ve mavi pullar barındırıyor. Favorim diyebilirim.
 Yukarıdan aşağıya 3 kat, 2 kat, beyaz üzerine 2 kat, beyaz üzerine tek kat
 Grafitti Glitter içinde siyah ve zümrüt yeşili ışıltılar barındırıyor.
Yukarıdan aşağıya 3 kat, 2 kat, beyaz üzerine 2 kat, beyaz üzerine tek kat 
Bling it on içinde siyah ve menekşe moru ışıltılar bulunduruyor. 
Yukarıdan aşağıya 3 kat, 2 kat, beyaz üzerine 2 kat, beyaz üzerine tek kat 
 Ama bence hepsi asıl siyah üzerinde çok güzel duruyor.
 
 

 
 
It's a trap-eze tahmin ettiğim gibi çok şirin. Taban rengi şeffaf çok açık mavi/beyaz, sürerken fırça izleri belli oluyor. Ayrıca yoğun bir oje, kıvamını pek sevmedim. En güzeli beyaz üzerine ince katlar halinde sürmek. En az öyle uğraştırı diye düşünüyorum.
Yukarıdan aşağıya 3 kat, 2 kat, beyaz üzerine 2 kat, beyaz üzerine tek kat 
Sizin bu koleksiyonlardan almak istediğiniz ojeler var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder