25 Ocak 2013 Cuma

Essence Home Sweet Home Koleksiyonu

Essence Home Sweet Home koleksiyonu raflarda yerini aldı. Aldıklarımın haricinde koleksiyonda ayrıca 3 adet daha oje, 2 adet daha far, şeffaf dudak dolgunlaştırıcı gloss ve 2 adet ruj bulunuyor. Rujlar aslında çok güzeldi ama elimde benzer renklerden çok fazla olduğu için almadım. Küçük çantayı da deseni hoşuma gittiği için alayım dedim. Gelelim diğer aldıklarıma...
 Koleksiyondaki iki allık da hem renk, hem desen olarak çok güzel görünüyorlardı, ikisini de aldım. Bu ara annelerimden özenip örgüye başlamıştım, ürünlerin örgü desenli olması çok ilgimi çekti. Allığın üzerindeki deseni yapmayı deneyeceğim, bakalım becerebilecek miyim?
İki allık da far da son derece pigmentli, sürümleri kolay. Allıklar herhangi bir sim içermiyorlar, günlük kullanıma son derece uygunlar.
Essence 01 Knits for chicks
Knits for chicks çok açık bir pembe ve gül kurusu renklerinden oluşuyor. Açık pembe bana Benefit Dandelion kutu pudrayı hatırlattı. Hafifçe sürüldüğünde aydınlatıcı olarak kullanılabilir. İki renk birleşince yumuşak bir gül kurusu oluşuyor. Tabii bu rengi siz kendiniz belirliyorsunuz. İstediğiniz kadar koyu yada açık bir pembe elde edebilirsiniz.
Essence 01 Knits for chicks 
Essence 02 Wool-d you cuddle me?
Wool-d you cuddle me kayısı ve koyu ahududu renginden oluşan çok güzel bir allık. Karıştırınca çok hoş bir şeftali rengi oluyor (Ahh yaz meyveleri :)), karışmış hali bana biraz yine Benefit'in ürettiği Georgia kutu pudrasını hatırlattı.
 Essence 02 Wool-d you cuddle me?
Essence 01 Happy couching
Happy couching çikolata rengi çok güzel bir far. Altın rengi bir alt tonu var, çok hoş bir ışıltı yaratıyor. Son derece kolay dağıtılıyor. Kalıcılığı hakkında uzun süre kullanmadığım için bir şey diyemiyorum ama nasıl olsa Urban Decay far bazı kullandığım için bir problem olacağını düşünmüyorum.
Essence 01 Happy couching 
Essence 03 Hot fruit punch
Hot fruit punch mürdüm rengi, kıvam ve pigmentasyon olarak güzel bir oje. Fakat fırçası hiç kaliteli değildi, fırça kılları uzunlu-kısalı idi bu da ojeyi sürmeyi zorlaştırıyordu ama benimki üretim hatası olabilir çünkü diğer fırçaları, her ne kadar çok kaliteli olmasalar da bu kadar kötü değildi.
Essence 03 Hot fruit punch  
Essence 01 Neither Swedish nor-wegian
Tırnak yapışkanları aynı minik cüzdanda olduğu gibi üzerlerinde İskandinav örgü tasarımı bulunduruyorlar. Görünümleri çok şirin ama henüz denemedim. Desen hoşuma gittiği için iki tane aldım.
Sizin bu koleksiyondan almayı düşündüğünüz ürünler var mı? Bir de Vintage District koleksiyonu ne zaman gelecek, bilen var mı acaba, o koleksiyonda da çok şirin ürünler var :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder