15 Ocak 2013 Salı

Lancome Hypnose Star Rimel

Lancome Hynose Star rimeli ilk gördüğümde pırıltılarına bayılmıştım ama elimde kullanmam gereken çok fazla rimel olduğu için almamıştım. Kullanmam gereken rimeller azalmadı ama benim Hypnose Star'a karşı merakım arttı. Böyle minik bir set halinde görünce de alayım bari dedim.
Setin içinde Hypnose Star rimel, Bifacil göz makyajı temizleme losyonu (30ml) ve siyah renkte mini boy bir göz kalemi bulunuyor. Biafacil makyajı güzel temizliyor ve ardında çok yağlı bir his bırakmıyor ama kalemi açıkçası hiç sevemedim. Sert, çok renk vermiyor ve güzel dağılmıyor.

 Hypnose Star'ın alt kısmı gümüş pırıltılarla kaplı, şimdiye kadar gördüğüm en güzel rimel tüpü. Ürünün kendisi herhangi bir sim, pul, ışıltı, vs. içermiyor, belirteyim.
Rimelin bir hayli farklı, çift taraflı bir fırçası var.
İlk önce fırçanın kısa tarafıyla rimeli kirpiklerinize kökten uca uyguluyorsunuz. Fırçanın kısa kılları köklere yaklaşmanızı çok kolaylaştırıyor. Diğer tarafı da kirpikleri ayırıyor, belirginleştiriyor, uzatıyor.
Genel anlamda güzel bir rimel, özellikle fırçası. Ama kirpiklerimin görünümü tam benim istediğim gibi olmadı. Biraz topaklandı. Kıvırma özelliğini sevdim ama kirpiklerimi çok uzatmadı. Sonuç olarak tekrar almayı düşünmüyorum, diğer Lancome rimellerini tercih ederim. Bu ürünü siz denediniz mi, ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder