24 Ocak 2013 Perşembe

Sephora Alışverişim ✿ Benefit, MUFE

Too Faced The Return of Sexy paleti aramak için Astoria'daki Sephora'ya gitmiştim. Paleti bulamayınca boş çıkmayayım dedim :).
Bu Benefit setini pek incelemeden aldım. İtiraf edeyim içindekileri küçük boy sanmıştım ama The Porefessional ve Benetint tam boymuş ve deneme boyu They're Real rimelin yanında bir de deneme boyu parfüm varmış. Fast train to fabulous seti anlayacağınız bir hayli karlı bir set. Ben aldığımda tek kalmıştı, eğer rastlarsanız incelemenizi tavsiye ederim.
Ürünler kartondan küçük bir bavul içinde geliyorlar, çok şirin :).
Gelelim ürünlere, They're Real! rimeli henüz denemedim ama hakkında çok iyi yorumlar duydum. Eğer geniş gözeneklerden müzdaripseniz Porefessional'i denemelisiniz. Gözeneklerinizi tamamen yok ediyor diyemem ama kesinlikle bir fark yaratıyor. Yağlanmayı da azaltıyor. Benetint Benefit'in kült ürünlerinden biri. Yanaklarınıza biraz sürüp dağıtıyorsunuz ve doğal pembelikte yanaklara kavuşuyorsunuz. Setin içinden çıkan deneme boyu parfümün ismi Laugh with me Lee Lee. Zambak ve turunçgillerin hoş bir karşımı, hafif odunsu notalarda var. Hafif bir bahar kokusu.
Benefit Porefessional, Benetint
Sephora eyeliner bantları ilk başta gözüme pratik görünmüşlerdi ama şimdi bakınca gözüme uymayabilirler diye korkuyorum. Henüz denemedim. MUFE Holodiam powder, yeşil, altın rengi yanar dönerli ince yapılı bir pırıltı. Basit bir makyajı renklendirmek için çok kullanışlı.  Daha önce burada bahsettiğim kirpik amplifikatöründen kendime de aldım. 


MUFE Holodiam Powder #303


MUFE Holodiam Powder #303 tek başına, siyah baz üzerine
Sephora beauty crackers hediye seti, her biri içinde minik hediyeler barındıran küçük kutucuklardan oluşuyor. İçlerinden çıkanlar için videoyu izleyebilirsiniz. 
4 taraflı törpü, 3'lü saç tokası, Peony duş kremi, Starry Sky far

Sephora No 55 Starry Sky tekli far

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder