4 Ocak 2013 Cuma

Vanilya Club Ocak 2013 Kutusu

Vanilya Club hoş bir kutuyla karşımızda.
 Pupa Lipstylo Extreme 10 Rengi hoşuma gitti, pembe mat bir rujun üstüne sürdüm, ıslaklık, çok güzel bir canlılık kattı ruja. Pupa markasını duymuştum ama hiç denememiştim. Kutumdan çıkması güzel oldu.
Mustika Ratu Salatalık Karma ve Yağlı Ciltler için Temizleyici Süt ve Tonik Şişesinde aynı salatalık gibi kokuyor ama yüzünüze sürerken rahatsız edecek kadar hissetmiyorsunuz. Boy olarak da sizi en az bir ay idare edecek kadar çok. Kullanarak kesinlikle bir fikir elde edebilirsiniz. Markayı daha önce hiç duymamıştım ama deneyeceğim.
Lush Gorgeous Nemlendirici Daha önce aldığım bir hediye setinin içinden çıkmıştı (Hello Gorgeous). Galiba son kullanma tarihi yakın diye pek kullanmamıştım. Genel anlamda güzel bir nemlendirici. Kokusu bana pek hoş gelmedi. Ama gerçekten de Lady Diana için tasarlandığı doğrudur. Tabii içeriği şimdiye kadar biraz değişmiş. Lady Diana'nın isteği üzerine Jo Malone bir nemlendirici tasarlıyor. Lady Diana bunu severek kullanıyor. Daha sonra Lush üyelerinden biri bu formülü satın alıp kendisi satmaya başlıyor. Daha sonra Lush kurucularına danışıp, o zamana kadar değiştirilmiş formülü eski haline getirmeyebilir miyiz diye uğraşıyorlar ve krem şimdiki adını alıp Lush tarafından piyasaya sürülüyor.
Lush Karma Banyo Köpüğü Küvet sahibi olmayanlar bu ürünü nasıl kullanacaklar bilmiyorum. Ben daha önce kendisini de, sabununu da kullandım. Kokusu ilk başta hoşuma gitmemişti ama sonradan sevdim. Ben biraz portakal biraz çam kokusu alıyorum, sıcakcık bir koku. Bu banyo köpüklerini ben genelde iki yada dört parçaya ayırarak kullanıyorum. Küvetiniz eğer çok büyükse tek parça kullanın yoksa köpükler sizi boğabilir :). İnanılmaz köpürüyor çünkü. Şimdi buldum küvetleri olmayanların ne yapabileceğini, odanızın bir kenarına yada en güzeli dolabınızın bir köşesine (Ama kıyafetlerinize değmesin.) koyun. Kokusu her yeri saracaktır.
Alessandro Stiletto Bacak Parfümü Ben bu bacak parfümünün mantığını çözemedim açıkçası. Parfüm bana biraz ağır geldi. Ben biraz frenk üzümü ve sandal ağacı kokusu aldım. İlk başlarda sandal ağacı çok yoğun geldi ama daha sonra meyvemsi bir kokuya dönüştü. Bir de arka da çözemediğim kimyevi bir koku var, pek bana göre bir koku değil anlayacağınız.
Pupa Lipstylo Extreme 10  
  Ben Lush ürünlerine bayıldığım için beğendiğim bir kutu oldu. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder