22 Şubat 2013 Cuma

bareMinerals Radiant & Refreshed Seti

bareMinerals'dan Radiant & Refreshed, yazın sahip olunan o çok hafif bronz ve sağlıklı görünümü elde edebilmeniz için gerekli ürünleri içeriyor. Ürünlerin en önemli özelliklerinden biri parabenler, sentetik kokular ve yapay yağlar içermemesi. Bu nedenle hassas ciltler rahatlıkla kullanabiliyor.
Setin içinde Prime Time fondöten bazı, Sass renginde Pretty Amazing parlatıcı, Renew renginde toz far, Flawless Definition Curl&Lengthen rimel, Tinted Hydrating Mineral Veil ve mini boy bir fırça bulunuyor.
Fondöten bazı çok ufak bir miktarla tüm yüzünüzü kaplayabileceğiniz, kolay dağılan ardında kadifemsi bir cilt bırakan çok güzel bir baz. Mineral Veil'i üzerine uyguladığımda pudra çok daha güzel ve iz bırakmadan dağıldı. Ayrıca yağlanmayı kısmen azaltıyor ve cildi nemli tutuyor. Pretty Amazing parlatıcı açık bronz renkte ışıltılı, hafif renk veren bir parlatıcı. Yapış yapış değil, kremsi bir kıvamı var. Renew far metalik bronz renkte, güzel dağılan, son derece pigmentli bir ürün. Curl & Lengthen (Kıvır ve Uzat) rimel kirpikleri çok güzel ayırıyor ve uzatıyor, bunları yaparken topaklanmıyor. Ama kıvırma konusunda çok iyi gibi gelmedi. Onun haricinde güzel bir rimel. Tinted Hydrating Mineral Veil (Renkli Nemlendircili Mineral Örtücü) hem tek başına kullanabileceğiniz hem de fondöteninizin üzerine uygulayabileceğiniz bir ürün. İnce yapılı, az bir miktarıyla tüm yüzünüzü kaplayabileceğiniz, güzel dağılan, ince çizgilerin görünümü azaltan, fazla yağı emen bir pudra. Nemlendirme özelliği olmasının yanı sıra, hafif renkli olması da cilde bir canlılık katıyor. Son olarak sete ilave edilen bu yumuşacık minik pudra fırçası Mineral Veil'i uygulamak için ufak geldi ama allık için mükemmel.
Ürünler ayrıca Tortop Bey'in denetiminden geçti.
Tinted Mineral Veil/Prime Time baz üzerine, Tinted Mineral Veil, Renew far, Sass parlatıcı, Fondöten bazı
Tortop Bey "Benim tüylerim bile bu fırça kadar beyaz ve yumuşak değil. Utanıyorum." dedi. Sonra "Daha çok temizlik yapmam lazım." diyerek patilerini yalamaya başladı :).

4 yorum:

  1. Kedini de tuylerini de yerim onun ben! Blogunu kesfettigim icin cok mutluyum twitterda da yayinliyorum:) boyle guzel blog bosa gitmemeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, çok incesin :), Tortop Bey'de karnını açmış mıncıklamanız için hazır ve nazır bekliyor :D.

      Sil
  2. toz fondotenini beğeniyorum cildim hassas ve sivilce çıkartmıyor ancak bazına çok bi anlam veremedim olmasa da olur yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek sivilce problemi yaşamıyorum ama sivilcelerden müzdarip teyzem de bu ürünü kullanıyor, o da aynı şeyi söylüyor. Hatta kullanmadığı sırada çıkan sivilcelerinin, bu ürünü kulladığı sırada geçtiğini bile iddia etti :)

      Sil