12 Şubat 2013 Salı

Küçük Bir Saç Ürünleri Alışverişi

Kuzenim uzun ve dalgalı saçları için yeni ürün arayışındaydı. Galiba kuaförü bir-iki Oasis ürünü tavsiye etmiş. İnternet'te biraz gezindikten sonra bir siteden Oasis Curl me Soft'u almasını önerdim. Sitedeki diğer ürünlere bakarken kuaförümün saçımda kullandığı boyayı (Alfaparf Jean's Color) gördüm. Ama tabii evvela kendi saçımdan bahsetmem lazım. Yaklaşık 1,5 senedir yüzümün iki yanında birer tutam saç mavi (Bir ara kahküllerimde maviydi ama düğünüm için saçlarımı uzatınca kahküllerimi kendi rengine boyadık.). Kuaför o iki tutam saçı boyamak için ortalama 40TL alıyordu. Kullanılan boya da çabuk akan bir boya, gerçi mavi renk akmaya başlayınca açık mavi/turkuaz/yeşil bir sürü güzel renge döndüğü için çok sık boyatmıyordum ama en az 3 haftada bir boyatmam gerekiyordu. Şimdi sitede boyanın kendisi 40TL olunca hemen aldım. Mavi renk yoktu, o yüzden mor aldım ama maviyi daha çok seviyorum, bulursam tekrar mavi alırım. Rengin belli olması için saçınızın rengini açmanız gerekiyor. Daha o konuda ustalaşamadım, hala çalışıyorum :). Boyanın haricinde bir de John Frieda'dan hacim kazandıran kuru şampuanla L'Oreal'den Mythic Oil besleyici yağı aldım. John Frieda kuru şampuan iyi mi kötü mü tam karar veremedim henüz. Bir kaç kere daha denemem lazım. L'Oreal Mythic Oil hem ıslak hem kuru saça uygulanabilen bir yağ. Saçı ağırlaştırmıyor, ıslak saça uyguladığınızda saç kolay taranıyor, yumuşuyor, kuru saça ise parlaklık verip elektriklenmesini önlüyor. Saçınızı yıkamadan evvel saçınızda bekletirseniz saçınıza bakım da yapıyormuş ama ben denemedim. Güzel bir ürün. Argan yağım bitene kadar dönüşümlü olarak kullanmaya karar verdim sonra yalnızca Mythic Oil'i kullanırım.
Siz saçınız için ne gibi ürünler kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder