21 Şubat 2013 Perşembe

Morhipo Alışverişim ♥ Lancome Beauty Box, Tweezerman

Yılbaşından evvel Morhipo'da gezinirken bu set gözüme çarptı. Rimmelleri ve parfümü hariç diğer ürünlerini denemediğim Lancome markasının farklı ürünlerini denemek için iyi bir fırsat gibi geldi. Ben bu seti alırken tam boy parfüm alana indirimli olarak satılıyordu ama şimdi herhangi bir Lancome ürünü aldığınızda indirimli olarak satın alabiliyorsunuz. Gerçi yurtdışında ekstra bir ürün alma zorunluluğu olmadan sahip olabiliyorsunuz bu tür setlere, galiba Asya ülkelerine özgü bir uygulama bu.
Setle beraber daha önce burada bahsettiğim Trésor Midnight Rose parfümü aldım. Gerçi büyük boy parfüm almayı çok sevmiyorum, bir kaç değişik parfüm kullandığım için parfümün kokusu/rengi değişmeden bitirmek biraz zor oluyor. Parfüm dışında Tweezerman'den de 2 adet ürün aldım. Biri kaybettiğim 28e86a6aebf2b1ea846d801dbe99e4ce üzerinde kar taneleri olan kırmızı Tweezerman cımbızımın yerine aldığım standart cımbız. Diğeri ise tırnak eti makası. Son derece keskin ama benim gibi acemi birinin bile bir yerini yaralamadan kullanabileceği kadar güvenli.
Şimdi gelelim Beauty Box'ımızın içindekilere...
Ürünler üstü altın pırıltılarıyla kaplı büyükçe bir seyahat çantası içinde geliyor. 3'ü tam boy olmak üzere 14 adet ürün bulunuyor sette. Tam boy ürünlerden biri Bi-facil göz makyajı temizleyicisi. Yağlı his bırakmadan, kolayca göz makyajınızı temizleyen güzel bir ürün. Diğer tam boy ürünler ise 103 Golden Frenzy rengindeki 5'li far ve liner paleti ile 02 Rose Sable rengindeki allık. Bu iki ürüne de bayıldım. Golden Frenzy kahve ve altın tonları içeren, ayrıca içinde bir siyah liner bulunduran bol pırıltılı bir palet. Son derece pigmentli, kremsi, kolay dağılan bir palet. Rose Sable geçen ay herhalde en çok kullandığım allık oldu. Çok hafif pırıltılar içeren şeftali/pembe rengi, çok güzel bir yapısı var, kolay dağılıyor. Yanaklarda çok doğal, sağlıklı bir görünüm bırakıyor. Bir de allığın çok hoş bir kokusu var, küçükken oynadığım annemin makyaj malzemeleri gibi kokuyor aynı.
Ayrıca deneme boyu cilt ürünleri de bulunuyor sette. Setten çıkan Génefique "Gençlik Aktivatörü" serumu ve Génefique "Gençlik Aktivatörü" göz kremini denemedim henüz ama Visionnaire [LR 2412 4%] serumu denedim. İçindeki yanar döner pembe ışıltı sayesinde cilde bir parlaklık veriyor, cildi yumuşatıyor ama başka çok da bir etkisini görmedim. Deneme boyu makyaj ürünlerinden Teint Miracle fondöten 03 renginde. Ne yazık ki rengi bana uymadı, o yüzden çok uzun süre deneyemedim ama denediğim kadarıyla çok hoş bir fondöten. Orta kapatıcılıkta, ciltte doğal duran, belli olmayan, cilde aydınlık veren bir fondöten. Hem çok hafif hem de güzel kapatıyor. Yeni bir fondöten almam gerektiğinde kesinlikle ilk tercihim olacak. Göz kaleminden daha önce burada bahsetmiştim, hala fikrim değişmedi. Hafif gümüş pırıltıları içeren hoş bir pembelikteki bu parlatıcı 312 Color Fever Gloss setteki dudak ürünlerinden biri. Diğerleri ise çok hoş iki minik ruj. 132 L'Absolue Rouge yoğun renkli, kurutmayan soğuk tonda bir kırmızı. 302 L'Absolue Nu yoğun nemlendirme özelliğine sahip, doğal, hafif bir pembe tonunda günlük kullanım için çok güzel bir ruj. 3 adette deneme boyu rimel var sette. Hypnose, Hypnose Doll Eyes ve Hypnose Drama.
Teint Miracle fondöten 03, L'Absolue Rouge 132, L'Absolue Nu 302, Color Fever Gloss 321, siyah göz kalemi
Paletin üstü aynı çantada olduğu gibi altın pırıltılarla kaplı.
Lancome 103 Golden Frenzy Far Paleti
Lancome 103 Golden Frenzy Far Paleti
Lancome 02 Rose Sable Allık
Lancome 02 Rose Sable Allık
Setteki ürünlerden gerçekten memnun kaldım, beklediğimden iyi çıktılar. Sizin favori Lancome ürünleriniz neler? Favorilerinizi denemek isterim :).

2 yorum:

  1. Bu Beauty Box'ların fiyatını çok da hak etmediğini ve çok promosyonel amaçlı olduklarını düşünürdüm; ama burada gördüğüm kadarıyla bu set gerçekten çok iyiymiş. Güle güle kullan. Far paleti ve allık çok güzel görünüyor özellikle.

    Ben Lancome'un Waterproof göz kalemlerine bayılıyorum; özellikle 02 Chataigne Brun rengi kalıcılık açısından çok başarılı. Kullanımı da çok kolay. Rimellerini zaten sen de denemişsin, ben özellikle Hypnose Precious Cells ve Hypnose Star/Doll Eyes'i seviyorum.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :). Ben de seti pek emin olmayarak aldım ama beklediğimden çok daha iyi çıktı. Far paleti gündüz kullanım için (Bana göre.) biraz fazla pırıltılı olsa da allık çok güzel, hem gece, hem gündüz için, kesinlikle tavsiye ederim.
      Sen söyleyince bana hediye edilmiş bir göz kalemini hatırladım. Aradım, aradım, en sonunda "incelenecek ürünler kutusu"nun en dibinde buldum, herhalde sen söylemeseydin bir sene daha orada dururdu :). Bende ki Lancome waterproof Café rengindeymiş. En kısa zamanda deneyeceğim. Hypnose Precious Cells'i denememiştim, denenecekler listesine onu da ekledim :). Tavsiyelerin için çok teşekkürler :).

      Sil