11 Şubat 2013 Pazartesi

Yeni Benefit Ürünleri



Benefit, Mart ayında yeni dizaynıyla karşınıza çıkacak. Krem ve toz farlarının, ruj ve lipgloslarının paketlemelerini değiştirmekle kalmadılar aslında, çok tutmayan renkleri serilerinden çıkartıp yeni renkler eklediler. Pek emin olmamakla beraber formülasyonlarını değiştirmediklerini düşünüyorum. Ben eski dizaynlarını beğeniyordum aslında, bakalım yakından görünce fikrim değişecek mi?
Fake Up, Benefit'in yeni göz altı kapatıcısı. Göz altı morluklarını güzelce kapatmasının yanı sıra göz altını nemlendiriyor ve kırışıklıkların görünümünü azaltıyormuş. Anlatıldığı gibiyse çok işe yaracak bir ürün gibi duruyor.


Her biri 4 adet toz ve 2 adet krem fardan oluşan bu paletler farklı tarzlarda naturel makyajlar elde etmek için tasarlanmış. İster gösterişli ister seksi bir naturel makyaj isteyin yada yalnızca kolay olsun deyin, bu paletlerden biri mutlaka size hitap edecektir. 
 Easiest Nudes (En Kolay)
 Glamorous Nudes (Gösterişli)
 Sexiest Nudes (Seksi)
Ben en çok Easiest Nudes paleti beğendim. Nisan ayı gibi Türkiye'ye gelirler diye umuyorum, bekleyip göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder