11 Mart 2013 Pazartesi

Bitirdiğim Ürünlerim ✿ Ocak-Şubat 2013

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri yazayım derken bir baktım ki Şubat ayı çoktan geçmiş, bitirdiğim ürünler de biraz birikmiş. Standart olarak bitirdiğim makyaj temizleme pamuğu, şampuan, vs. haricinde iki makyaj temizleme mendili bitirdim. Biri Divinia nemlendiricili makyaj temizleme mendili. Mendillerin makyaj temizleme özellikleri fena değil ama çok küçükler, bir kaç mendil kullanmadan tüm makyajınızı temizleyemiyorsunuz. Diğeri ise Golden Rose markalı. Bu mendili genelde fotoğraf çekerken kolumu temizlemek için kullandım, temizleme özelliği gayet iyiydi. Diğer ürünleri biraz daha detaylı inceleyelim...

  • OPI Drip Dry Oje Kurutucu Severek kullandığım güzel bir üründü. Deneme amaçlı yerine Essence versiyonunu aldım ama OPI daha güzel geldi bana. Burada bahsetmiştim. Tekrar alacak olursam büyük ihtimal OPI Drip Dry'ı alırım.
  • Deo Tak Classic Krem Deodorant Sprey deodorant kullanmıyorum çünkü Deo Tak krem deodorant kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Banyodan sonra kuru cildinize uyguluyorsunuz ve 7 gün boyunca ter kokusundan kurtuluyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  • Caudalie Dudak Nemlendiricisi Harika bir ürün. Dudaklarınızı çok güzel nemlendiriyor ve yapışkan yada mumsu bir his bırakmıyor. Biraz pahalı ama paranızın karşılığını alıyorsunuz. Elimdeki diğer dudak nemlendiricileri bittiğinde mutlaka yenisini alacağım.
  • Perricone Md Besleyici Temizleyici Ürünün temizleme özelliğiyle ilgili hiçbir problemim yok ama başta hoş gelen kokusu daha sonra beni rahatsız etmeye başladı, inanın zor bitirdim. Kötü bir koku değil, bebek pudrası gibi kokuyor ama bir süre sonra midemi bulandırmaya başladı. Eğer koku sizi rahatsız etmeyecekse temizleyici gayet güzel ama ben kesinlikle almayı düşünmüyorum.
  • Lancome Visionnaire Serum Daha önce de söylediğim gibi içindeki yanar döner pembe ışıltı sayesinde cilde parlaklık ve bir canlılık veriyor. Belki elimdeki miktarla alakalı ama ben cildimde herhangi bir aydınlanma yada gözeneklerde herhangi bir küçülme göremedim. Ama bıraktığı his hoşuma gittiği için daha sonra büyük boyunu deneyebilirim.
  • Avéne Sabunsuz Jel Temizleyici Son derece güzel severek kullandığım bir temizleyici oldu. Cildimi kurutmadan güzelce temizledi. Şimdi kullandığım yüz yıkama köpüğünün durulanmasının daha kolay olduğunu söylemeden geçemeyeceğim ama. Güzel bir ürün ama şimdilik almayı düşünmüyorum.
  • Avéne Yatıştırıcı Nemlendirici Serum Hafif, yağsız, nemlendirici etkisi olan güzel bir serum ama çok kuru ciltler için çok faydalı olacağını sanmıyorum. Hassas ve yağlı ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği, su bazlı güzel bir serum. Elimdeki diğer ürünleri bitirmeden yenisini almayı düşünmüyorum.
  • Clinique Moisture Surge Nemlendirici Daha önce burada bahsetmiştim. Elimdeki diğer ürünlerim bitince alabilirim.
  • Goldwell Dual Senses Hacim Kazandırıcı 60 Sn. Tedavi Jeli Açıkçası ben bu ürünü pek beğenmedim. Paketinde belirttiği gibi kullandım fakat saçım hacimli değil de kirli gibi görünüyordu. Ben Elidor 7/24 ürünlerini denemdim ama arkadaşım görünümünün Elidor 7/24 ürünleri kullanmışım gibi olduğunu söyledi, fikir vermesi için belirtmek istedim. Belki saçımın yapısıyla alakalı olabilir bilmiyorum ama bana istediğim sonucu vermedi.
  • J.R. Watkins Limonlu El Kremi Aldığım J.R. Watkins setinin içinden çıkan tatlı bir limon kokusuna sahip bu minik boy krem çok güzel nemlendiriyor. Emilmesi biraz sürüyor ama ellerimi yumuşacık yapıyor. Ayrıca J.R. Watkins'in ürünlerinin doğal olması da büyük bir artı. Ama ben yine de daha çabuk emilen el kremlerini tercih ediyorum.
  • Vera Wang Princess Parfüm Bitirdiklerim içinde herhalde en çok üzüldüğüm ürün bu oldu. Favori parfümlerimden biri ama elimdeki bir iki parfümü en azından bitirmeden yeni parfüm almayacağıma kendime söz verdiğim için şimdilik alamıyorum :(. Ama bitirdiğimde kesinlikle alacağım. Gerçi bu ürünü set olarak almıştım, hala katı parfüm kalemi ve losyonu duruyor yani tatlı, vanilyalı kokusundan mahrum kalmayacağım :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder