6 Mart 2013 Çarşamba

Gratis Alışverişim ✿ Essence, Hoof Spa

Watsons alışverişim sonrasında Gratis'den alacak bir şeyim kalmamıştı gerçi ama uğramadan edemedim. Daha geniş bir yüzeye sahip olduğu için Benri makyaj temizleme pamuğunu denemeye karar verdim. Hem daha sağlam görünüyor. Bitmek üzere olan OPI Drip Dry oje kurutucumun yerine Essence'dan Express Dry Drops oje kurutucuyu aldım. Son olarak da Hoof Spa'dan bu pedikür setini aldım.Aslında bu setlerin üzerinde çok şirin kurdelası var (Benimkinin kurdelasız olmasına bakmayın, beğendiğim desende bir tek o vardı.), yani çok güzel bir hediye alternatifi olabilir.
Oje kurutucular, ojenizi uyguladıktan sonra tırnaklarınıza bir iki damla damlattığınız, biraz yağ gibi ürünler. Hem ojenizi çabuk kurutuyor, hem kütiküllerinizi yumuşatıyor. Son derece kullanışlı ve güzel ürünler. Cüzdanım her ne kadar Essence'dan yana olsa da itiraf etmem lazım OPI ojeyi daha çabuk kurutuyor ve Essence gibi çok dağılmıyor.
Hoof Spa pedikür setini aslında sırf şişirilen minik ayak havuzu için aldım ama için çıkan diğer ürünlerde gayet kullanışlı. Evde pedikür için ihtiyacınız olan her şey setin içinde bulunuyor. Parmak ayırıcı, tırnak makası, topuk törpüsü, tırnak törpüsü, 2 adet tahta manikür çubuğu, ayak losyonu, suya atmanız için tablet ve tabii ki minik şişme havuz.
Minik dedim ama gördüğünüz gibi o kadar da minik değil. Yalnız içinin genişliği çok değil, erkekler üzgünüm pek heveslenmesinler :). Ama bir hayli yüksek, oturma odanızı ıslatmadan televizyonunuzu izleyerek bu havuzu kullanabilirsiniz.
Yaz yaklaşırken hepimizin ayaklarının biraz bakıma ihtiyacı vardır herhalde. Bu sete bir göz atın derim ben :).

4 yorum:

  1. playin' footsie'yi gratis'e her gidişimde almaya heveslenip bırakıyordum, şimdi bir fikrim oldu:)
    (bu arada blogunu çok seviyorum söylemeden edemeyeceğim<3)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaramasına çok sevindim :)
      Çok naziksin, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hoof müthiş bir şey! En başta çok kötü bir sey olduğunu sanıp annem ile almaktan vazgeçerdik... Ama şimdi almadan duramam :)

    YanıtlaSil