19 Mart 2013 Salı

Günün Makyajı ✿ The Bronze Of Champions

surdarcenciel.blogspot.com'ın sahibesi sevgili Başak bu setle bir makyaj rica edince hemen bir şeyler deneyeyim dedim. İlk olarak setin içinde bulunan makyaj tarifini denedim. Son derece doğal, sanki yokmuş gibi bir makyaj oldu. Nars Sheer Glow fondötenimi uyguladıktan sonra Hoola bronzlaştırıcı pudrayı tarif tüm yüze demesine rağmen yalnızca güneşin normalde ilk vuracağı yerler olan alna , elmacık kemiklene, burun üzene ve çeneye hafifçe uyguladım. Normalde tatile gittiğimde 2. gün nasıl görünüyorsam öyle oldu yani. Whatt's Up aydınlatıcıyı da elmacık kemiklerimin üzerine, kaş altına, burun üzerine ve dudağımın üst çizgisine biraz uyguladım. Dudaklarıma bir de Hoola lipgloss ugulayarak yüz makyajımı tamamladım.

Göz makyajımda da Bikini-tini krem farı kirpiklerden crease bölgesine kadar uyguladım. Ardından dış kenarlara ve crease bölgesine Thanks A Latte farı uyguladım. Çok hafif bir makyaj oldu. Rimel olarak da They're Real rimeli kullandım ve bayıldım. Gerçekten harika bir rimel. Hacim veriyor, uzatıyor, kıvırıyor çok beğendim.

Göz makyajı açıkçası bana biraz hafif geldi. Tatilde belki fazla makyaj istenmeyen günlerde uygulanabilir. Ben bir iki ek yaparak yine hafif ama hem normalde benim kullanacağım makyaja, hem de günlük makyajı bir nevi gece makyajına çevirdim.
Crease bölgesine bir parça MAC Espresso far uguladım ve kirpik diplerine Cafe rengindeki Lancome'un kalemini sürdüm.

Yanaklarıma da bir parça Nars Orgazm allık uygulayarak makyajı tamamladım. Umarım beğenmişsinizdir.
Fotoğraflarda biraz komik görünüyorum, kusura bakmazsınız değil mi :)

6 yorum:

  1. Bayıldım!!!!

    Öncelikle beni unutmayıp hemen makyaj fotosu eklediğin için çoook teşekkürler!

    Her iki versiyonu da harika görünüyor ve gerçekten çok başarılı bir setmiş! Ne kadar sağlıklı durmuş yüzün, gerçekten tatile gidip dönmüşsün gibi!

    Kahverengi kalem ve hafif gölgelendirmeyle yaptığın, NARS Orgasm eklediğin versiyonu da çok sevdim. Çok yakıştırmışsın her iki makyajı da kendine :)

    Oooof, dayanamam lazım bu seti almamak için, nasıl yapacağız şimdi? :)))

    Bu arada, saçlarına ayrıca bayıldım! Boya mı, yoksa şu meşhur saç tebeşirlerinden mi?

    Yeniden teşekkürler, ellerine sağlık! Kocaman sevgiler!!!!

    Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok sevindim beğenmene, asıl ben teşekkür ederim, makyajı yaparken de fotoğrafları çekerken de çok eğlendim :)
      Yapılacak bir şey yok, seti almadan olmayacak :)))
      Saçlarım boya ama saçlarımın rengini açmayı beceremediğim için renkleri pek canlı durmuyor. Akıllılık edip kuaföre gitmeyi bıraktım, ben yaparım ne olacak dedim, böyle oldu :))
      Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
    2. Valla öyle, o set alınacak! :))

      Hmm, saç maceran ilginç olmuş, ben bir kez Kanada'da kendi saçıma gölge yapayım dedim (iddiaya bak!), leopar deseni yapmayı başardım! O günden beri kuaförden şaşmam :P Gerçi seninki hoş olmuş :))

      Sevgiler!!!

      Başak :)

      Sil
    3. Neyse ki boyanın geri dönüşü olabiliyor :)) ama ben ders almıyorum bir türlü, problemim o :)) Daha haftasonu utanmadan kendime kahkül kestim :( Durduramıyorum kendimi :))

      Sil
    4. Barvo valla, iyi cesaret :)))

      Sil
    5. Deli cesareti resmen :)) Neyse ki şimdiye kadar öyle çok büyük fiyasko yaşatmadım kendime :))

      Sil