24 Nisan 2013 Çarşamba

Bitirdiğim Ürünler ✿ Mart 2013

Nedense ay bitmeden bitirdiğim ürünlerden bir türlü bahsedemiyorum. Neyse ki bu ayı sonundan yakaladım. Bakalım bu ay neler bitirmişim...
  • Organix Moroccan Argan Oil Yoğun Nemlendirici Tedavi Maskesi Kokusu, saçları nemlendirmesi, yumuşatması çok güzel bir ürün. Saçlarınızı yıkamadan evvel saçlarınıza uyguluyorsunuz, 3-5 dk. bekledikten sonra ılık/soğuk suyla saçlarınızı duruluyorsunuz. Henüz almadım ama en kısa zamanda tekrar alacağım.
  • Rimmel Pro Super Wear Ultra Shine Topcoat Tam bitti sayılmaz ama kıvamı çok koyulaştığı için kullanılmaz hale geldi. Ojenin kalıcığını gerçekten uzatıyor. Hiçbir şeyi kolay kolay beğenmeyen halamın bile (Ki yaşı 70'in üzerinde, aman söylediğimi duymasın.) tekrar tekrar aldığı bir ürün. Ama ben ojemin daha çabuk kurumasını tercih ettiğim için Seche Vite topcoat'u kullanmaya devam edeceğim.
  • Flormar Calcium Gel Yine tam bitmeyen ama kuruduğu için kullanılamayan bir ürün. Tırnaklarınızı kuvvetlendirmek için kalsiyum içeren oje bazının bana bir faydası olmadı açıkçası. Tırnaklarım kırılmaya ve ayrılmaya devam etti. O yüzden almayı düşünmüyorum.
  • Bath & Body Works Paris Amour Vücut Misti Paris Amour, çiçeksi ve meyvemsi kokuların çok güzel bir karışımı, vanilyalı, hafif tatlı, genç kızların bayılacağı hoş bir koku. Sınırlı üretim bir üründü ama hala satılsa da alacağımı sanmıyorum çünkü elimde bitirmem gereken çok ürün var.
  • Rare Blossom Yoğun Nemlendirici Tonik Nemlendirme özelliği nedeniyle kışın severek kullandığım bir tonik oldu. Firma kapanmasaydı tekrar almayı düşündüğüm bir üründü.
  • Yankee Candle French Vanilla Mum Genelde çiçeksi kokuları sevdiğim için tekrar almayacağım ama vanilya severlerin hoşlanacaklarına inandığım bir mum.
  • Cargo Lash Activator Rimel Sephora'dan aldığım Cargo markalı bir setin içinden çıkmıştı bu rimel. Lash Activator çok severek kullandığım bir rimel oldu, hacim veriyor, uzatıyor. Esnek, plastik bir fırçaya sahip. Cargo güzel ürünler üreten bir marka idi ama Sephora'larda satılmıyor artık sanırsam.  Eğer hala satılıyor olsaydı tekrar alacağım bir rimel olurdu.
  • Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendilleri Kokusu çok yoğun geldiği için bu mendilleri kullanmakta çok zorlandım ki bu mendilleri yalnızca kolumdaki swatchları silmek için kullanıyor olmama rağmen. Çıkartma gücü açısından bakarsak son aldığım Diadermine makyaj temizleme mendilleri kesinlikle bu mendillere göre makyajı çok daha iyi çıkartıyor. Makyajı çok iyi çıkartsa bile kokusu nedeniyle tekrar almayacağım bir mendil.
  • Sephora Krem Vücut Sabunu Peony Tek kullanımlık, hoş kokulu bir ürün. Ama Lush ürünlerim dururken bu ürünü tekrar almayı düşünmem.
  • Purederm Clean & Bright oxygen Köpük Maskesi Şeftalili- Yaban mersinli Kurutmadan temizleyen güzel maskeler. Özellikle şeftalili olanın kokusu çok hoş.
  • NPW Salatalık ve Aloe Veralı Maske Yatıştırıcı özelliği olan cildi rahatlatan, yumuşatan bir maske. Son derece hoş bir maske.
  • Alessandro Hands Up! El Kremi Kokusu uzaktan hoş gibi ama yakında koklayınca alttan hoş olmayan bir koku geliyor. Onun haricinde sürdükten sonra ardında bir tabaka bırakıyor, tamamen emilip kaybolmuyor. Bunlar olmasa nemlendirme özelliği gayet güzel.
  • Hbmic Blueberry Ampoule Mask (Yaban mersinli Maske) Ben cildimi yumuşattığını ve dirileştirdiğini hissetim, ayrıca harika bir kokuya sahip. Ardında hoş bir his bırakan, güzel bir maske. 

2 yorum:

  1. organix'in saç maskesini ben de kullanıyorum kesinlikle çok güzel bir ürün.. bence kesinlikle takrar almalısın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hemen almak istiyorum ama en son aldığım L'Oreal Absolut Repair saç maskesini bitirip alayım diyorum. İkisini birden kullanamam herhalde. Ama büyük ihtimal sabredemem, bitmek üzere olan Bioderma H2O yüz temizleme solüsyonunu alırken Organix'i de sepetime eklerim :)

      Sil