16 Nisan 2013 Salı

Çöpe giden ürünlerim

 Makyaj malzemelerim artık dolabıma sığmamaya başlayınca temizlik vaktinin geldiğini anladım. Ayırdığım ürünlerin çoğu kuzenime gitti. Onları fotoğraflamayı unuttum ne yazık ki. Bir kaç allık (Holika, Benefit), 120'li far paleti, e.l.f. 100'lü far paleti, Benefit Sunday Funday palet, bir kaç ruj, oje hatırlayabildiklerim. Gelelim çöpe gidenlere...
Skindinavia'dan 10 Years Younger ve Dance! makyaj bitirici spreyler uzun zamandır durduğu için atmaya karar verdim, zaten yenilerini almıştım, bunlar öylece duruyorlardı. Flormar ojeler kurumaya başlamışlardı, oje incelticimi onlar için harcamak istemedim açıkçası. Şeffaf kabın içinde Urban Decay'den Primer Potion far bazı vardı. O kadar uzun zamandır bende ki ne zaman aldım hatırlamıyorum. Nedense sınırlı üretilen XL'ından almıştım. Biliyorsunuz UDPP'ın eski paketlerinden ürünü çıkartmak zordu, son kısımları almak için paketi kesmek gerekiyordu. Tam bitti deyip kestiğim zaman bir baktım en az kullandığım kadar daha var paketin içinde. Bu şeffaf kaba koyup kullanmaya devam ettim ama bitmiyor, bitmiyor, bitmiyor. Çok uzun zaman olduğu için artık atma zamanı geldi dedim. Diadermine makyaj temizleme mendilleri kuruduğu için çöpe gidiyor. Maybelline One by One volume rimeli yurtdışında ilk çıktığı zaman Ebay'den almıştım. O zaman bir kaç kez kullanıp unutmuştum. Güzel bir rimel aslında. Kokusunda, kıvamında bir bozulma yok ama 2 sene olmuş alalı, 2 sene :) 
Krem allıklar Philosphy markasından. Uzun zamandır çekmecemde öylece duruyorlardı. Görünüşlerinde hiçbir problem yok ama kokuları çok değişmiş, kesinlikle bozuldukları belli oluyor. Rimmel'den, yine çok önceden aldığım, mousse yapısındaki farları yapıları tamamen bozuldukları için atıyorum. Renkleri gerçekten harika ama ne yazık ki kıvamları çok kötü oldu. Toz farlar ise teyzemin uzun zaman (belki 15 sene) evvel çalıştığı Foks Kozmetik'den. O zamanlar çok küçük olduğum için pek hatırlamıyorum ama daha çok ihraç edildiği için Türkiye'de pek bilinmeyen bir marka galiba. Çok kalite ve güzel ürünleri vardı. Bu farlardan o zamandan kalan paletlerden beğendiğim renkleri ayırıp Ebay'den aldığım bu minik metal kaplara doldurup alkol yardımıyla sabitlemiştim. Her ne kadar renkleri hala harikulade olsa da artık atma zamanı geldi.
Çöpe giden ürünlerim bunlar oldu. Biraz yavaş da olsa makyaj malzemelerim düzene girmeye başladı. En kısa zamanda makyaj malzemelerini nasıl yerleştirdiğimi gösteren ufak bir video hazırlamayı düşünüyorum. Umuyorum işinize yarayacak fikirler bulacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder