2 Mayıs 2013 Perşembe

Sakar birinin cam şişelerine ne olur?

 Tabii ki kırılırlar :( Severek kullandığım Body Shop'ın Drops of Youth serumum ellerimden kayıp gitti. İşin komik yani (daha doğrusu traji komik) benim bu serumu ikinci kırışım. İlkini daha eve getiremeden kırmıştım. Neyse ki o zaman henüz kutusundan bile çıkartmadığım için bir kısmını kurtarabilmiş, boş bir kaba koymuştum. Eşim de hemen gidip yenisini almıştı. Artık o şansımı da kaybettim galiba. Bir süre Drops of Youth olmadan idare edeceğim gibi gözüküyor.
Geçen sefer kurtarabildiğim serum miktarı. Watsons'dan seyahatlerde kullanma amaçlı aldığım bu boş kaplar kırdığım, dağıttım ürünleri saklamak için çok kullanışlı oldu.

2 yorum:

  1. çok kötü olmuş ya:( en azından bir kısmını kurtarabilmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de onunla kendimi avutuyorum :) Aslında son kırdığımdan da biraz kurtarabilseydim neredeyse bir şişeyi tamamlıyordum :)

      Sil