30 Haziran 2013 Pazar

Bitirdiğim Ürünler ✿ Mayıs-Haziran 2013

Haziran ayında blog yazımına biraz ara verince Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri Haziran ayındakilerle birleştirip yazmaya karar verdi. Öyle olunca da biraz ürün birikmiş oldu.
  • Bioderma Sensibio H2O Misel Solüsyon Eminim herkesin bildiği, benim de en sevdiğim makyaj temizleme solüsyonu. Yeni pompalı kapaklı versiyonlarından almak istiyorum ama bulamadım henüz, bir de benzer bir ürün olan Yves Rocher Pur Bleuet nazik makyaj temizleyicisini bitirmem lazım alabilmem için.
  • Skincode Extra Gentle Skin Refiner (Ekstra hassas cilt yenileyici) Maskesi Skincode'un en sevdiğim ürünlerinden. Kimyasal peeling yapan bu maske cilde zarar vermeden ölü derilerinizden güzelce arınmanızı sağlıyor. Ardında yumuşak bir cilt bırakıyor. Denediğim bir-iki ürün var, onlardan memnun kalmazsam kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.
  • Lush It's Raining Man Duş Jeli Kokusu Honey I Washed The Kids ile neredeyse aynı olan, bal ve karamel kokulu harika bir duş jeli. Tatlı kokuları seviyorsanız bayılacaksınız. Köpürmesi, temizlemesi de çok güzel. Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.
  • Yankee Candle Cherry Blossom Mum Kiraz çiçeği kokulu bu mum Yankee Candle'ın sevdiğim mumlarından. Baymayan hoş bir kokusu var. Ama elimdeki mumlar bitmeden yeni mum almamaya karar verdim, koyacak yer bulamıyorum :). Bir kaç mum bitirdikten sonra tekrar alabilirim.
  • Lanvin Eclat D'arpege Parfüm Geçen sene tam boyunu bitirdiğim bu parfümün küçük boyunu çantamda taşımak için almıştım. Bittiğine seviniyorum açıkçası. Asla kötü kokmuyor ama ben biraz sıkıldım. Leylak ve çay yaprağı kokusu ağırlıklı, çiçeksi, yumuşak bir parfüm. Hoş bir parfüm ama bıktığım için şimdilik almak istemiyorum.
  • Lancome Genifique Youth Activator Serum Minik boyuyla çok bir şey anlayabildiğimi söyleyemeyeceğim ama nemlendirdiğini, yumuşattığını hissettim. Büyük boyunu deneyebilirim, şimdilik emin değilim.
  • Estee Lauder Time Zone Çizgi ve Kırışıklık Azaltıcı Krem Daha önce aldığım Advanced Night Repair serumu ve göz kremi içeren bir setin parçasıydı. Kırışıklık azaltma konusunda bir şey söyleyemiyorum ama nemlendirme özelliği gayet güzel bir krem. Kıvamlı ama çabuk emiliyor. Beğenerek kullandım ama elimdeki diğer kremler bitmeden tekrar almayı düşünmüyorum.
  • Lush I Love Juicy Şampuan Daha önce burada bahsetmiştim bu şampuandan. Temizleme özelliğinden çok memnunun ama saç derim biraz problemli. Şimdilik başka bir şampuan deniyorum.
  • Sephora Instant Moisture (Anlık Nem) Maskesi Daha önce burada biraz bahsetmiştim bu maskeden. Bana göre suyu biraz fazla geldiğinden (bir hayli akışkan oluyor maske) suyunu biraz az koyup denedim, kıvamını daha çok beğendim ama nemlendirme özelliğini ne yazık ki yeterli bulmadım. Tekrar almayı düşünmüyorum.
  • Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici Krem Hafif bir krem olmasına rağmen nemlendirme özelliği yüksek bir krem. Çabuk emiliyor, cildimi de yatıştırdı. Güzel bir ürün.
  • Garnier Kapatıcı Göz Roll-on Uzun süredir öylece duruyordu, artık atayım dedim. Aslında kapatıcılığı güzel bir ürün ama rengi bana biraz koyu geldiğinden kullanmadım.
  • Bioderma Hydrabio Nemlendirici Maske Losyon kıvamında, cildinize yoğun bir halde uygulayıp 10 dk. kadar beklediğiniz daha sonra sildiğiniz bir maske. Kuru ciltler için ilk bir hafta hergün kullanılması tavsiye ediliyor. Sık kullanıldığında cildi güzel nemlendiren bir ürün. Kıvamı güzel, kullanımı da çok kolay. Ama eğer cildiniz çok kuru ise daha kuvvetli bir ürün tercih edin derim.

2 yorum:

  1. Bioderma H2O benim de sevdiğim bir ürün. Maskeyi merak ettim bakıcam:)

    YanıtlaSil