27 Haziran 2013 Perşembe

Vichy Idealia BB Krem

Mayıs ayı başında sevgili Şen Nur'un Vichy BB Krem hakkındaki yazısını (Buradan bakabilirsiniz.) blogumda yayınlayınca ürünü çok merak ettim ama elimde çok sayıda BB krem varken bir tane daha tam boy ürün almaya kendimi bir türlü ikna edemedim, birini bitireyim öyle diye biraz kendimi kandırdım. Bu yüzden All Dergisi'nin Mayıs sayısından Vichy BB Krem'in deneme boyu (hem de şansıma açık rengi) çıkınca ne kadar sevindiğimi söylememe gerek yok sanırım :)
 Bu ürünü denediğim dönem Vichy'nin şansına (yada şanssızlığına) hassas cildime yapabileceğim en kötü şeyi yapmış, bir kaç gece makyajımı çıkartmadan uyumuştum. O nedenle cildim biraz kızarık (gerçi ne zaman değil ki) idi. Ama böylece Vichy Idealia BB Krem'in cilt tonunu eşitleme konusunda ne kadar güzel bir iş çıkarttığını görmüş oldum :)
Ama bence en güzel yanı donuk ciltleri aydınlatıyor olması ve gün boyu nemlendirme sağlaması. Ben yağlı cildim nedeniyle biraz pudralama ihtiyacı hissettiysem de özellikle kuru ciltlerin eminim çok severek kullanacakları bir BB krem olacak Vichy Idealia BB Krem.

8 yorum:

  1. Aaaa burada bende varmışım :) Bu yaz sık kullandığım BB'ler arasında, Çok güzel anlatmışsın canım; benim cildim kuru, yazın bir nebze o kuruluk azalıyor.Kızarıklıkları nötrlüyor, kapatıcılık sınırlı ama cildi canlı göstermek için biçilmiş kaftan. Çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ama ilk senden duydum bahsetmesem olmazdı :)Kesinlikle katılıyorum. Bende çok öptüm :)

      Sil
  2. Dergi nasıl güzelmi canım,reklam sayfaları çokmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh tüketim üzerine bir dergi olduğu için büyük bölümü haliyle reklam ama mezuniyet geceleri için güzel fikirler vardı (Gerçi bizden geçeli çok oldu :). Zaten pek sık aldığım bir dergi değil bu, asıl Glamour Mag. UK'i seviyorum, hem o geçenlerde Benefit They're Real! rimelin deneme boyunu vermişti, gerçi Türkiye'ye gelmedi :( Keşke bizde de olsa, bizde en fazla poşet tester :)

      Sil
    2. Haydi ya almam ozaman/: vogue elle dergilerini alıyorum genelde dolu dolular maşallah 10 sayfa kadarıda reklam var ama 300-400 sayfa vogue 10tlde fiyatı var onuda tavsie ederim kafa dağıtmak için birebir.:)
      Eskiden hep hediye veriyordu bu dergiler go girller hey girller ama şimdi nerdeee dediğin gibi içlerinden böyle ya çıkıyor ya hiç çıkmıyor çocuk oyuncağı gibi :(

      Sil
    3. Elle'i okumadım ama Vogue'u çıktığından beri alıyorum, moda çekimlerine bayılıyorum :) Aynen katılıyorum, halbuki dergiler ürün tanıtımları için çok güzel fırsatlar.

      Sil
    4. Sanırım fazlasıylada CİMRİLER :(

      Sil
    5. :) Kesinlikle ama bilmeleri lazım yatırım yapmadan kazanç olmaz ki.

      Sil