26 Temmuz 2013 Cuma

Gratis Alışverişim ✿ The Balm, Essence, Pastel, Nivea, vs.

Geçen cuma günü eşimle kedimizi veterinere, tüylerini kestirmeye götürmüştük. Bekleme süremiz olan bir saati veterinerin hemen yanındaki Profilo AVM'de geçirelim deyince Gratis'e uğramadan edemedim. Şansıma pek çok yeni ürün gelmişti, The Balm Instain allıklar, Essence Me & My Ice Cream Koleksiyonu, Pastel kum efektli ojeler gibi.  Bunların haricinde severek kullandığım Balmy "Mucize Eldiven"de bir alana bir bedava kampanyası olunca ondan iki adet, bir günlük deniz keyfi sırasında bir güzel yaktığım cildimden ders alarak daha sonrası için önlem mahiyetinde Nivea Sun güneş sonrası nemlendirici sprey, bir süredir denemek istediğim ama almayı sürekli unuttuğum Dr. Beckmann Süper Beyaz, neon renkli yarabantları (sırf şirin göründükleri için) ve 3 al 2 öde kampanyası olan Nivea maskelerden aldım. Özellikle Süper Beyaz'ı denemek için sabırsızlanıyorum, umarım işe yarıyordur :)
Bu arada küçük beyim minicik kalan {eski haline göre tabii :)} vücudu ve koca kafasına rağmen teftiş görevini ihmal etmedi :)

4 yorum:

  1. Nivea maskeleri merak ediyorum.Güle güle kullan canım aldıklarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, ben de çok merak ediyorum ilk onları deneyeceğim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepside çok güzel :)

    YanıtlaSil