2 Temmuz 2013 Salı

The Body Shop Alışverişim ✿ Moisture White Makyaj Temizleme Yağı, Ginger Sparkle Banyo Kristali

 The Body Shop'a Leona Lewis koleksiyonu geldi mi diye bakmak için gittiğimde (henüz gelmemişti) Moisture White makyaj temizleme yağını gördüm. Daha önce DHC'nin makyaj temizleme yağını kullanmış, çok memnun kalmıştım ama yurtdışından getirtmek zor olduğundan alamamıştım. The Body Shop'ın benzer bir ürün üretmesine çok sevindim.
Moisture White yağ formunda ama tüm cilt tipleri için uygun, yağlanmaya yada akneye neden olmuyor. Suya dayanıklı makyaj dahil en ağır makyajı bile zorlanmadan çıkartıyor. Bir parça yağı ilk önce kuru cildime daha sonra gözlerime uyguluyorum, çünkü yoğun göz makyajımın yüzüme dağılmasını istemiyorum. Biraz masaj yaptıktan sonra suyla duruluyorum. Suyla temasa geçince yağ beyazlaşıyor, kolayca durulanıyor. Ağır makyajlar ve yorgun geceler için ev sevdiğim makyaj temizleyicim.
Ginger Sparkle harika kokulu bir banyo tuzu. Yılbaşına özel bir ürün olduğu için hala var mı, bilmiyorum ama tatlı zencefil kokularını seviyorsanız mutlaka bir bakın derim.
Ginger Sparkle Banyo Kristali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder