4 Temmuz 2013 Perşembe

Vanilya Club Haziran-Temmuz 2013 Kutuları

Vanilya Club Temmuz kutusunun dün gelmesini hiç beklemiyordum ama kutu beni yolda yakaladı. Kargo görevlisi beni görüp "Kargonuz vardı." diye yolda çevirip kutuyu elime veriverdi :) Bakalım kutudan neler çıkmış...
  • L'Occitane Cherry Blossom (Kiraz Çiçeği) El kremi L'Occitane'ın en sevdiğim el kremi. Kokusunu, çabuk emilmesini ve ardında bıraktığı ipeksi hissi çok seviyorum.
  • Mavala Hidro Onarıcı Ayak Bakım Kremi Çabuk emiliyor, kuru görünümü hemen yok ediyor. Ayak kremlerinin olmazsa olmazı okaliptüs/nane kokusunu içermiyor, eğer bu kokuları sevmiyorsanız yada sizi rahatsız ediyorsa bu kreme mutlaka bakın derim.
  • Aloha Sun Lotion (Güneş Koruma Losyonu) SPF 30 Üzerinde yüz için mi, yoksa yalnızca vücut için mi herhangi bir ibare yok. Ben zaten ona bakmadan yüzümde denemiştim (tezcanlı) :)  Çabuk emiliyor, ardında kuru, yumuşak bir his bırakıyor, bazı kremler gibi yapış yapış olmuyor. Üstüne rahatlıkla makyaj yapılabilir (yüz içinse tabii), kıvamını beğendim. Kokusu yok denecek kadar az. Sonuç olarak güzel bir ürün.
  • Alessandro Oje Çıkarıcı Aseton içermeyen bir oje çıkarıcı. Ojeyi çıkartıyor. Söylenebilecek başka bir şey yok sanırım :)
  • Betty Boop Lip Gloss Ne yazık ki ne renk adını, ne numarasını biliyorum, üzerinde hiç bir yazı bulunmuyor. İlk farkettiğim özelliği kavun kokusu. İnanılmaz yoğun bir kavun kokusu var. Dudağınıza sürdüğünüzde yapay tadını da ağzınızda hissedebiliyorsunuz. Bu özelliğini hiç sevmedim. Onun haricinde renk vermesi güzel ve yapış yapış değil.
  • Aquolina Dolci Baci Lip Balm (Dudak Balmı) Bana çilekli olanı çıktı. açıkçası yapay, sakız gibi bir kokusu var. Vanilya Club'ın sitesinde gördüğüm kadarıyla 17 TL'lik bir fiyata sahip. Ama paketlemesine bakarak buna inanmanız biraz zor. Ne yazık ki çok ucuz görünümlü, plastik bir paketlemeye sahip. Nemlendirmesi fena değil ama hem daha uygun fiyatlı hem de paraben içermeyen Blistex, Burt's Bees yada Nivea, vs. gibi dudak balmlarını tercih etmenizi tevsiye ederim.
Temmuz kutusu hele geçen ayın kutusuyla kıyaslandığında hayal kırıklığı yaratan bir kutu oldu ne yazık ki.

Gelelim Haziran kutusuna :)
Haziran Vanilya Club kutusunu açınca gözlerime inanamadım desem yeridir. Tam tamına 4 adet tam boy (Daha önce China Glaze oje verdiler ama hiç biri tam boy değildi.) China Glaze oje içeriyor. Gerçi bir tanesi (Crushed Candy) bende vardı, o gelecek çekiliş için bir kenara ayrıldı. Ojelerden önce isterseniz kutudan çıkan diğer ürünlere bakalım...
  • LCN Cream Foundation (Krem Fondöten) Şansıma cildimde rengi fena durmayan, açık renkli bir fondöten geldi (Açık bej). LCN'in fondöteni beni gerçekten şaşırttı. Ağır değil ama çok güzel kapatıyor, ciltte kalıp gibi durmuyor. Ciltle çabucak bütünleşiyor ve neredeyse mat/pudralanmış bir görünüm alıyor. Yağlı/normal ciltler için çok güzel görünüyor ama kuru ciltler pek sevmeyebilir.
  • Davidof Champion Energy Parfüm Turunç ağırlıklı bir kokuya sahip. Ben yoğun olarak bergamot biraz da sedir ağacı kokusu aldım. Çok farklı bir parfüm değil ama kötü bir parfüm de değil. Ferah bir koku arıyorsanız bakabilirsiniz.
  • Nuxe Gentle Exfoliating Gel (Nazik Yüz Peelingi) Gül kokulu, liçi ve ceviz kabukları içeren peeling cildi nazikçe ölü derilerden arındırıyor. Belki içindeki partiküller biraz daha küçük olabilirdi. Onun haricinde cildi yumuşacık bırakan güzel bir ürün.
  • Chi Silk Infusion (Doğal İpek) Yoğun yağ kıvamında, saçları yumuşatan, kolay taranmasını sağlayan, parlaklık veren ama ağırlaştırmayan bir ürün. Kokusu biraz maskülen. Nemsiz, permalı yada çok işlem gören saçlar için çok hoş bir ürün.

China Glaze Hot Lava Love
China Glaze Candy Crush
China Glaze Crimson
China Glaze Tarnished Gold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder