26 Ağustos 2013 Pazartesi

Kore Bakım Ürünleri Alışverişim ✿ Tony Moly, Skin Food

Size Kore makyaj ve bakım ürünlerine bayıldığımı daha önce söylemiş miydim? Söylemediysem şimdi söylüyorum, ben Kore makyaj ve bakım ürünlerine bayılıyorum :)  Renkleri, paketlemeleri, çeşitleri, herşeyleri gerçekten çok şirin ve güzel. Gümrük yasağından evvel Ebay'den sıklıkla Kore ürünleri alıyordum ama şimdi arada yalnızca şansımı deniyorum. Bu alışveriş için şansımı taaa Ocak ayında denemiştim. Gelin aldığım cilt bakım ürünlerine bir göz atalım :)
Skin Food'tan aldığım tek ürün kahverengi pirinç yağlı derinlemesine temizleyici yağ bazlı makyaj temizleme mendili (Brown Rice Oil deep Cleansing Oil Tissue) oldu. Bazı geceler makyaj temizlemek gerçekten yük olduğunda kullandığım, yağ bazlı olduğu için göz makyajını kolaylıkla çıkartan güzel bir ürün. Temizleme sonrasında da cildi son derece yumuşak bıraktığı için tekrar nemlendirmeye ihtiyaç duymadığımdan direkt sızabiliyorum :)
Tony Moly Shiny Foot Peeling Liquid, ayaklar için bir çeşit peeling. Kutudan çıkan çorapları temiz ayağınıza giyiyorsunuz ve her bir ayağınıza bir paket solüsyonu döküp 1-1.5 saat bekleyip ayaklarınızı duruluyorsunuz. İlk başta hiçbir şey olmamış gibi görünüyor ama 3-5 gün içinde ayaklarınızın derisi soyulmaya ve dökülmeye başlıyor. Bir kaç hafta sürüyor bu, siz soymaya çalışmadığınız sürece hiçbir acı hissi duymuyorsunuz. Açıkçası hoş bir görüntü değil, o nedenle ayaklarımı fotoğraflamadım ama ürünün ismini Google'da aratırsanız pek çok görselle karşılaşabilirsiniz, pek iç açıcı olmadıklarını tekrar hatırlatayım. Ama sonuç gerçekten inanılmaz. Dökülenler ölü deriler olduğu için altından gerçekten fotoğrafta görüldüğü gibi bebek ayakları çıkıyor :) Bulabilirseniz denemenizi mutlaka tavsiye ederim.
Tony Moly Egg Pore serisi siyah noktaları yok etmeye ve gözenekleri sıkıştırıp görümlerini azaltmaya yönelik bir seri. Paketlemeleri biraz yer kaplasa da yumurta görünümleri çok şirin. Aslında bu seride bir adet daha yumurta bulunuyor ama o (Silky Smooth Balm) daha çok gözenekleri gizlemeye yarayan bir ürün olduğu için onu almadım çünkü Benefit Porefessional'ım var :) Yumurtalardan beyaz renkli olanı siyah noktaları yok eden yağ bazlı yıkama jeli (BlackHead Out Oil Gel). Şeffaf jelin içinde sarı noktacıklar bulunuyor, bu noktacıklar siyah noktaları temizlerken cildi ölü derilerden de arındırıyorlar. Jeli sorunlu bölgeniz (benim ki burun mesela) kuru iken uygulayıp  3-5 dakika masaj yapıyorsunuz. Masaj yaptıkça şeffaf jel beyaza dönüyor. Ardından duruluyorsunuz. Kahverengi yumurta ise gözenekleri sıkılaştıran kil bazlı bir maske (Tightening Pack). Haftada 2 kere sorunlu bölgenize uyguluyorsunuz. 15 dakika bekledikten sonra duruluyorsunuz. Son ürün ise Tony Moly Egg Pore burun bantları (Nose Pack). Kutunun içinde 7 adet bant bulunuyor. Jeli ve maskeyi henüz yeterince denemedim ama bantları bitirdim. Bantlar diğer burun bantlarından (Nivea gibi mesela) daha yapışkan bir yapıya sahipler ve içindeki yapışkanın hafif bir kokusu var (kötü anlamda). Türkiye'de de satılmadığı için tekrar almayı düşünmüyorum.
Tony Moly Egg Pore BlackHead Out Oil Gel
Tony Moly Egg Pore Tightening Pack
Düzenli kullanmaya başlayacağım yumurtalar işe yarayacak mı çok merak ediyorum. Bitirdiğim zaman ikisinden de bahsedeceğim.

4 yorum:

  1. Eveet, bu yumurtaları çok merak ediyordum. Tanıtımına bakılırsa mucize gibi bir şey olması lazım. :) Merakla bekliyorum ayrıntılı yazını. ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende kore ürünlerini çook seviyorum. Kaliteli oluşları, vaadettiklerini gerçekleştirmeleri ve ambalajlarıyla kalbime taht kuruyorlar. Bu peeling ve kremin ambalajına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bu yumurta ürünlerinden memnun kaldınmı acaba ? :)

    YanıtlaSil
  4. bu urunler katia magazalarında bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil