24 Ağustos 2013 Cumartesi

Pastel Magic Sand Ojeler

OPI, China Glaze, Zoya ve pek çok diğer markadan sonra Pastel'de kum efektli ojeler üretti. Çok güzel renklere sahip bu ojelerden ben 3 tanesini aldım.
İçinde minik pırıltılar barındıran ve kuruyunca mat bir görünüm kazanan bu kum efektli ojelerden 723 numaralı rengin sürülmesi bana biraz zor geldi ama diğerleri gayet eşit dağıldı. 721 numaralı oje çok hoş bir açık pembe renkte ve içinde mavi renkte harika bir ışıltı barındırıyor. Mat hali de gayet güzel ama kalın sürülen parlak bir top coat ile özellikle pırıltıları bambaşka görünüyor. 723 numaralı ojeyi açıkçası ben pastel bir nar çiçeği rengi diye almıştım ama tam bir neon renk olarak görünüyor tırnaklarda. Yazın inanılmaz göz alacak bir renk. Şişeye bakınca içinde altın rengi pırıltıların olduğu görülüyor ama tırnağa transfer olmuyor bu pırıltılar, kum tanecikli, neon ve mat bir renk olarak görünüyor. 722 numaralı oje işe sırf simlerden oluşan bir oje. İlk katıyla bile tırnaklarınızı gayet güzel kaplıyor ve ikici kat ile tırnağınızda hiç boş alan kalmıyor. Kirli bir altın rengine sahip bu ojenin içinde minik pullar bulunuyor. Son derece farklı ve güzel bir oje.
Soldan sağa Pastel Magic Sand Ojeler 721,723,722
721,723,722 Seche Vite Top Coat İle
Pastel'in başarıyla ürettiği bu ojelerin modası çatlayan ojeler yada manyetik ojeler gibi çabuk geçmeyecek galiba, siz ne dersiniz?

4 yorum:

  1. Ben bunlara bayıldım hele altın renk olanı kesin almalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. Aaayyy renkleri cok guzelmis , bayildim ama sisedeki renkleri daha bir hos geldi bana nedense :) Bunlarin canli renkleride guzel olur mat degilde parlak olanlar yani .

    Cok guzeller guzel gunlerde surup surusturun insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eda'cığım, ben de aynı şeyi düşünmüştüm, parlak olunca kesinlikle daha göz alıcı duruyorlar, özellikle içinde bol bol sim, pul bulunanları. Üzerine parlatıcı yada parlaklık verecek bir top coat neyse ki tek ihtiyacımız olan ;)

      Sil