15 Ağustos 2013 Perşembe

TheBalm Instain Allıklar Swiss Dot ve Pinstripe

Daha önce burada bahsettiğim Toile ve Houndstooth allıkları indirimsiz almış, daha sonra akıllanıp diğerlerini ilk indirimde almaya kendime söz vermiştim. Allah'tan çok beklemem gerekmedi, Gratis bayramdan önce indirim yapınca hemen ikisini de aldım.
İki allık da daha önce bahsettiğim gibi son derece pigmentli ve kalıcılar. Kullanırken hafif bir el kullanmakta çok büyük fayda var :)
Pinstripe altın ışıltısına sahip hoş bir mürdüm rengi. Dendiği gibi Nars'ın Sin allığını andırıyor. Karşılaştırmasını en kısa zamanda yapacağım.
TheBalm Pinstripe Allık
TheBalm Pinstripe Allık
Swiss Dot orta koyulukta,mat şeftali rengi çok şirin bir allık. Aldığım allıkların içinde en kalıcısı bu gibi geldi bana. Swatchladıktan sonra parmağımdan zor çıkarttım :) 
TheBalm Swiss Dot Allık
TheBalm Swiss Dot Allık
Mat olmasından dolayı Swiss Dot daha tozlaşmaya müsait, Pinstripe daha kremsi bir yapıya sahip. Renkleri beğendiyseniz bu inanılmaz uygun fiyatlı, harika allıkları denemenizi tavsiye ederim, gerçi eminim çoktan yapmışsınızdır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder