1 Ağustos 2013 Perşembe

TheBalm Instain Allıklar Toile ve Houndstooth

Mart ayının sonunda TheBalm'ın yeni allıklar çıkartacağını duymuştuk ama Türkiye'ye bu kadar çabuk geleceklerini düşünmemiştim açıkçası. TheBalm standına öylesine bakarken birden yeni allıkları görünce çok şaşırdım. Meğer zaten daha yeni gelmişler, sıcak sıcaklardı :) Ama yalnızca 4 allık çeşidi gelmiş, onlardan da birer tane kalmış olduğundan fazla seçeneğim yoktu. Swiss Dot açıkçası kiremit rengi gibi göründüğü için gözümü korkuttu almadım, Pinstripe çok güzel görünüyordu ama biri denediği için onu da almayıp geri kalan iki seçeneğimi hemen sepetime attım.
Allıklar TheBalm'ın Hot Mama allığı boyutlarında, diğer tüm ürünleri gibi çok şirin bir paketlemeye sahip. En sevdiğim yönü allığın yan tarafında ürünün adının yazması ve ön kısmından hangi renk olduğunu anlayabilmem oldu.
Allıklara gelirsek, son derece pigmentli ve kalıcı ürünler. Fırçanızı allığa bir kere değdirmeniz yetiyor. Çok kremsi değiller ama katı da değiller. Sert olmayan bir fırçayla yada "dou fiber" bir fırçayla uygulanırsa çok güzel sonuçlar alınabilir. Toile allığın rengi strawberry olarak geçiyor ama çilek pembesi daha kırmızı tonlar içeren bir pembe. Toile'de ise mercan tonları daha hakim.
TheBalm Instain Allık Toile
Houndstooth pembemsi leylak rengi çok doğal, hoş bir allık. Pek çok ten tonunda güzel duracağına eminim. Tolie gibi son derece kalıcı ve pigmentli.
TheBalm Instain Allık Houndstooth
TheBalm Instain Allıklar Toile, Houndstooth
Sonuç olarak fiyat anlamında daha iyisini bulamayacağınız, mükemmel allıklar. Sanırım dayanamayıp hepsini alacağım :)

4 yorum:

  1. Toile gerçekten çok güzel duruyor. Mercana yakın dediğin gibi ve benim en sevdiğim renk tonudur. Diğeride çook iyi duruyor gerçi.. Aslında hepsi güzel :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, hepsi çok güzel, hepsini almadan duramayacağım gibi gözüküyor :))

      Sil
  2. Ben Toile'i aldığımdan beri elimden düşürmüyorum. Uygulamasında dikkatli olmak gerekse de, o kadar güzel bir "sun kissed" görünüm veriyor ki! Bayıldım! Kalıcılığına diyecek söz bulamıyorum! İndirimsiz aldım ama hiç önemli değil :) Güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toile sana gerçekten çok yakışıyor. Ben de ilk ikisini indirimsiz aldım ama diğer ikisini indirimde yakalayınca kaçırmadım :))

      Sil