11 Eylül 2013 Çarşamba

Mimlendim ♥ Kozmetik,Bakım,Güzellik ve Formda Kalma


Renkli Masallar ve Pamuk Şeker bloglarının güzel sahibeleri beni mimlemişler. Daha önce hiç mimlenmemiştim, çok sevindim. İkisine de çok teşekkür ediyorum :)
Bloğunuzun adı ve linki nedir? Sombrenix, sombrenix.blogspot.com
Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz? İlk yazımı 7 Temmuz 2012'de yayınlamışım, 14 ay olmuş :)
Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? Açıkçası hiçbir zaman zayıf biri olmadım ama bu benim için hiç problem olmamıştı fakat şu dönem problem olmaya başladı çünkü evlilik bana bir hayli yaradı.

Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? Şimdi yavaş yavaş kardiyo ağırlıklı egzersiz yapmaya çalışıyorum. Daha sonra Beach Body'nin Insanity egzersiz dvdlerini kullanmayı planlıyorum. Benim açıkçası en büyük problemim düzensiz yemek yemem ve abur cubur tüketmem. İlk olarak şekeri kesip, karbonhidratları azaltmayı planlıyorum. İşlenmiş ürünlerden hiç bahsetmiyorum bile. Bol bol da su içtim mi bu iş tamamdır :)

 Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı? Destek ürünü kullanmadım ve düzenli beslenip bir de üzerine hafif egzersiz yapıldığında bu haplara zaten ihtiyaç kalmayacağını düşünüyorum. Bu sömürüye çok müsait bir alan ve bu tarz hapları kontrol etmek gerçekten zor. Bitkisel olarak satılan hapların içinden yüksek miktarda laksatifler çıkıyor yada bilimsel olarak zayıflattığı bilinen kimyasallar insan sağlığını tehdit edecek miktarlarda bulunuyor hapların içinde yani bu tip hapların yararlarından çok zararları olduğuna inanıyorum. Yine de denemek isteyenler varsa mutlaka ama mutlaka bir doktora danışın derim.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? "Kür" olarak söyleyebileceğim özel bir şey yok ama yüzümü düzenli yıkar, nemlendirir ve arada maske kullanırım. Kimyasal peelingler ve serumlar sıklıkla kullandığım ürünler.  Saçlarımda bitkisel yağlar (özellikle argan yağı) kullanmayı seviyorum.

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nelerdir? Tüm kozmetik ürünlerini çok seviyorum ama olmazsa olmazım fondöten ve rimel :)

Bu mimi yapmamış herkesi mimliyorum, mimlerinizin linklerini yorumlara eklerseniz okumaktan büyük zevk alırım :)

1 yorum: