4 Eylül 2013 Çarşamba

Vanilya Club Eylül 2013 Kutusu

 Bir haftalık bir aradan sonra herkese merhabalar :)
Ağustos ayının son günlerinde başarıyla üşütüp kendimi hasta edince burnumu çeke çeke yatmak zorunda kaldım. Bugün Vanilya Club kutusu gelince artık biraz ayaklanayım dedim. Bakalım kutudan neler çıkmış...
Goldwell StyleSign Big Finish Dolgunlaştırıcı Saç Spreyi Dümdüz saçlarıma hacim kazandıracağını umduğum bu minik spreyden ilk kullanmamda memnun kaldım diyebilirim. Saçları yapış yapış yapmıyor ve katılaştırmıyor. Bir de saçımı şekillendirip deneyeceğim. Bakalım tutuşu da iyi mi :)
Pedix Vitality Mask Ayak Maskesi Ayaklarınıza uygulayıp 15-20 dk bekliyorsunuz ve nemli bir havlu/bez ile ayaklarınızı siliyorsunuz. Nane kokulu maske yumuşatma özelliği yüksek bir ürüne benziyor. En kısa zamanda deneyeceğim.
Sally Hansen Complete Salon Manicure Oje - Sea and Be Seen Severek kullandığım Sally Hansen ojelerden birinin kutudan çıkmasına sevindim açıkçası. Şişede çok hoş görünen bol pırıltılı, mor bir yansıması olan çok hoş mavi renkteki oje ince bir yapıya sahip. Fotoğraftaki yoğunluğu elde etmek için 3 kat sürmek zorunda kaldım ama eğer uğraşmak istemiyorsanız başka renklerin üzerine sürerek de çok hoş renkler elde edilebileceğiniz, güzel bir oje.
 Sally Hansen Complete Salon Manicure Oje Sea and Be Seen
Boots No7 Sheer Temptation Ruj - Fascinate Boots No7 daha önce cilt bakım ürünlerini kullandığım ve beğendiğim bir markaydı. Türkiye'ye geldi mi, bilmiyorum ama özellikle cilt renginize ve yapınıza uygun fondöteni belirleyen cihazları Türkiye'ye gelirse çok sevinirim. Neyse biz ruja gelelim. Rengi koyu olmasına rağmen ince yapısı nedeniyle kötü durmuyor. Nemlendirme özelliği yüksek olan ruj ne yazık ki pek kalıcı değil.
 Boots No7 Sheer Temptation Ruj - Fascinate
 Boots No7 Deeply Moisturising Derinlemesine Nemlendiren Dudak Bakım Kremi Kutudaki son ürün yine Boots No7'dan dudakları kalıntı bırakmadan çok güzel nemlendiren bir ürün. Dudaklarınıza biraz uyguluyorsunuz ve hemen emilip nemlendiriyor. Açıkçası çok beğendiğim bir ürün oldu.
Eylül kutusu pek sürpriz içermeyen bir kutu oldu benim için. Kutumdaki ürünler bittiğine göre mırlayarak uyuyan kedime eşlik etmeye gidebilirim sanırım :)

4 yorum:

  1. ay keşke oje ve ruj banada aynı çıksaydı kutularımızın alakası yok yani, bana lip gloss ve dudak kalemi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer lip gloss ve kalem Ofra marka ise bana daha önce çıktığı için farklılık olmuştur. Eğer Ofra marka ise bence şanslısın çünkü No7'ın rujundan kesinlikle daha iyi (güzel bir renk çıktı ise tabii) ama oje konusunda bir şey diyemiyorum :)

      Sil
  2. ben bu ayı pek beğenmedim. pedix ayak maskesi zaten daha önce verilmişti. onun dışında ruj ve oje renkleri de riskli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten Alessandro'nun Pedix ürünlerinde seriyi tamamladım, bir daha çıkmaz inşallah :)

      Sil