22 Ekim 2013 Salı

Bitirdiğim Ürünler ✿ Eylül 2013

Neyse ki Ekim ayı bitmeden Eylül ayında bitirdiğim ürünleri yazabildim. Tamam itiraf ediyorum ürünlerin içinde tam bitmeyenler de var, mızıkçılık yapıyorsun demeyin :) Taşınmak için eşyalarımı toplarken biraz acelem olduğundan yalnızca ilk etapta gözüme takılan şeyleri temizledim. Maraş'ta yerleşirken daha detaylı bir temizlik yapacakmışım gibi görünüyor. Şimdilik bu ay neler bitmiş ona bakalım...

  • Head & Shoulders Klasik Bakım Şampuanı Yanlış hatırlamıyorsam eşime aldığımız traş bıçağı setinin içinden hediye olarak çıkmıştı. Belki bir misafir kullanır diye saklıyordum ama baktım boşuna yer kaplıyor kullanacak birine vereyim dedim. Şampuana gelince, bu versiyonunu denemedim ama çok evvel hacim veren şampuanını kullanmıştım. Yağlı saçlarıma çok iyi gelmese de ilk yıkadığımda saçlarım çok güzel, havalı ve sağlıklı görünüyordu.
  • Petal Fresh Tea Tree Conditioner/ Çağ Ağacı Özlü Saç Bakım Kremi Aynı isimli şampuanıyla beraber gelen bu ürünü açıkçası pek sevemediğimden (hele Aussie'yi denedikten sonra) şişenin yarısı dolu olmasına rağmen  anneme vereceğim. Bana nemlendirmesi ve yumuşatması pek yeterli gelmedi ve sanki saçımda biraz kalıntı bıraktı, belki annemin saçına iyi gelir.
  • Got2Be Rockin'it Kuru Şampuan Ferah bir limon kokusuna sahip, içindeki pudra saçlarda çok belli olmayan ve saçtaki yağı güzel emen bir ürün. Biraz çabuk bitse de tekrar almayı düşünüyorum.
  • John Frieda Hacim Kazandıran Kuru Şampuan Çok hacim verdiğini söyleyemeyeceğim ama saçtaki yağı kesinlikle azaltıyor fakat içindeki beyaz toz/pudra saçı biraz grileştiriyor. İçindeki parfümün kokusundan da pek hoşlanmadığımdan tekrar almayı düşünmüyorum.
  • Rare Blossom Yüz Temizleme Köpüğü Rafımın arkalarında kaldığı için uzun süre görmediğim, bu nedenle son kullanma tarihi geçen yüz temizleme köpüğüm. Öyle böyle değil bir sene geçmiş, Rare Blossom firması kapandığı için tekrar almama da imkan olmayan bu ürünü deneyemedim anlayacağınız.
  • La Roche-Posey Kerium Ds Şampuan Saç derim tamamen düzeldi diyemem ama biraz iyileşme oldu diyebilirim. Pullanma derdim biraz azaldı, tamamen geçmemesinin nedeni mevsim değişimi de olabilir. Mevsimler değişirken saç derim de nedense kendini değiştiriyor. Sampuanı kullanmaya devam ediyorum, bakalım ne olacak.

  • The Body Shop Moringa Body Butter Daha önce aldığım Moringalı bir setin son parçasıydı. Kokusunu seviyorum, nemlendirmesi de fena değil. Şimdilik en son aldığım Honeymania budy butterı denemek için heyecanlıyım, belki o ve diğer bir dolu vücut kremimi bitirdikten sonra tekrar alabilirim.
  • Candle-lite Sugar Glazed Pear Mum Nereden aldığımı zerre hatırlamadığım (üzerinden belki 5 seneden fazla geçmesinin bir etkisi olabilir tabii) harika kokulu mum. Karamel ağırlıklı, tatlı ama insanı baymayan ve kokusu çok güzel dağılan, şu an bile bitmiş kabını kokladığım bir mum. Nerede satıldığını biliyorsanız beni bilgilendirirseniz çok sevinirim çünkü bir kasa almayı planlıyorum.
  • Burt's Bees Milk & Honey Body Lotion/Sütlü ve Ballı Vücut Losyonu Çabuk emilen ve cildi çok güzel nemlendiren bir losyon ama kokusu hoşuma gitmediğimden almayı düşünmüyorum.
  • Caudalie Vinexpert Yaşlanma Karşıtı Göz ve Dudak Serumu Bir hevesle aldım ama hem göz çevremin nemlendiriciden fazlasına, hem de cilt bakım rutinimin bu fazladan adıma ihtiyaç duyduğunu  düşünmüyorum. Kırışıklıklar üzerinde işe yarayıp yaramadığına dair bir şey de söyleyemiyorum, göz çevremde henüz kırışıklık yok. Dediğim gibi biraz abarttım, belki 7 sene sonra tekrar denerim.
  • Barbie Lip Smacker Herhalde aldığım bir ürünle hediye gelmişti bu ürün. Naneli kağıt tadında, dudaklara ölü pembesi bir renk veren ama nemlendirmesi kötü olmayan bir ürün. İki kere denedim, kullanamayacağım için birine vereceğim.
  • Yankee Candle White Gardenia/Beyaz Gardenya Mum Çok güzel bir gardenya kokusuna sahip, favorilerimden biri.
  • L'Oreal Kohl Minerals Mineral Pudra Liner Türkiye sanırım hiç gelmemiş, alt kısmında pudra formunda liner bulunan fırçalı üst kapağı ile gözünüze uyguladığınız bir ürün bu. İçinde bulunan pudranın pigmentasyonu, kalıcılığı, sürülüşü gerçekten güzel ama paketlemesi tam anlamıyla fiyasko. Toz her yere dağılıyor, ellerinizden çıkmıyor, uygularken dökülüyor, kısacası her taraf batıyor. Açıkçası güzel bir ürün olmasına rağmen bu kadar dağınıklığa değmediğini düşünüyorum.
  • Yves Rocher Pur Bleuet Nazik Makyaj Temizleyicisi Misel makyaj temizleyicilerinden. Bioderma ile karşılaştırıldığında belki Bioderma göz makyajını bir tık daha iyi temizliyor ama çok da bir fark yok. Güzel bir ürün ama elimdeki diğer ürünleri bitirmeden almayı düşünmüyorum.
  • Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi Alalı o kadar uzun zaman oldu ki, ne ne zaman, ne nereden aldığımı hatırlıyorum. Büyük ihtimal (çok büyük ama) son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gidiyor. Çok üzgünüm.
  • Betty Boop Oje Çıkarıcı Pedler Ojelerimi zerre çıkarmadı, bir kaç kere denedim, hep aynı sonuç. Başka bir markanın aynı görünümlü ürünü çıkartıyor ama bu ürün yerinden oynatmıyor ojeyi, anlamadım. Boşuna saklamaya gerek olmadığından annem almazsa çöpe gidiyor.
Bu aylık da bu kadar. Önümüzdeki ay, yeni bitirdiğim ürünlerle görüşünceye kadar kendinize iyi bakın :)

4 yorum:

  1. Merhaba o mumlar macrocenter da var:)) yılbaşında 5m migros bahçeşehirde de vardı sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın :D Çok sevindim, çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Tepe home' da da yankee candle mumların her çeşidini bulabilirsin tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Tepe home'da da yankee candle mumların her çeşidini bulabilirsin tatlım:)

    YanıtlaSil