20 Aralık 2013 Cuma

Gratis Alışverişim ✿ TheBalm, Essence

Herkese merhabalar,
Blog yazılarıma son alışverişimle başlayayım dedim. Kahramanmaraş'ta Gratis Piazza AVM'de bulunuyor bir tek. İlk uğradığımda özellikle Essence standı biraz boş gelmişti, koleksiyonlar pek gelmiyor herhalde diye düşünüp üzülmüştüm. Son ziyaretimde yanıldığımı anladım ve yanıldığıma çok sevindim. Gelmiş olabileceği aklıma bile gelmemiş olan Balm Voyage! makyaj paletini hemen sepetime koydum. Aslında yılbaşı zamanı indirim olabilir o zaman alırım diye düşünmedim değil ama yalnızca bir adet olduğu için eşim kalmazsa üzülürsün dedi alıverdi. Diğer sürpriz ise Essence'ın yeni koleksiyonun geldiğini görmekti. Beauty Beats koleksiyonundan da 4 adet ürün aldım.
  • Essence Beauty Beats Ojeler 2.95 TL
  • Essence Beauty Beats Allık 8.50 TL
  • Essence Beauty Beats 2 in 1 Eyeliner 10.25 TL
  • TheBalm Balm Voyage! Makyaj Paleti 79.50 TL
En kısa zamanda detaylı incelemeleriyle görüşme üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder