12 Şubat 2014 Çarşamba

Sephora İstanbul Alışverişi ✿ Guerlain, Too Faced

Kasım ayının sonunda, Maraş'a beni ziyarete gelen teyzemle İstanbul'a döndük ve ilk iş Demirören Sephora'ya gittik. Teyzem makyaja çok meraklı olmamasına rağmen benden çok şey alınca gülüştük bayağı. Cilt bakımı olarak "dermokozmetik" lafını duyduğundan beri Skincode ürünlerini tercih ediyor, bir ara Strivectin ürünlerini denedi ama tekrar Skincode'a döndü. Makyaj malzemesi olarak da Bare Minerals'ın fondöten ve allığı, Mac Teddy göz kalemi (Onu da çok nadir kullanır.) ve MUFE'ın 34 numaralı rujunu kullanıyor. Bare Minerals fondöteni bulmak artık biraz zor olduğundan teyzem de Clinque'in mineral içerikli Superbalanced Pudra'sını almaya karar verdi. Benim de bir hayli ilgimi çeken bir ürün oldu. Onun haricinde pudra için fırça, nemlendiricili çorap, MUFE'ın kalıcı rujlarından 10 numaralı olanı ve ıvır zıvır bir kaç parça şey daha aldı (tamam itiraf ediyorum üzerinden iki ay geçtiği için gerisini hatırlamıyorum :). Gelelim benim aldıklarıma...
Biraz Guerlain ağırlıklı bir alışveriş oldu ama bir süre Sephora'ya uğrayamayacağımı düşünerek renklerini beğendiğim için alayım dedim. 2 parlatıcı, 1 ruj, bir de far paleti aldım. Geçen sene arayıp arayıp bulamadığım Too Faced'in The Return Of Sexy paletini görünce hemen kaptım. Son olarak da Türkiye'ye gelmesine çok sevindiğim Clarisonic'in hassas ciltler için olan başlığını aldım.

  • Guerlain KissKiss Essence of Gloss Parlatıcı 87 TL
  • Clarisonic Fırça 60 TL
  • Too Faced The Return Of Sexy Palet 99.90 TL
  • Guerlain 4'lü Far Paleti 167.50 TL
  • Guerlain Ruj 129 TL
  • Guerlain KissKiss Parlatıcı 79 TL
%10 indirimimiz var diye biraz açılmış olabiliriz, hep kandırmaca işte bunlar :) Detaylarla görüşmek üzere...
Ps: 14 Şubat'ta İstanbul'a gideceğimden zaten bir hayli aksamış yazılarım daha da aksayabilir, şimdiden çok özür diliyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder