8 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher İkili Far No 23

Herkese merhabalar,
Bugün Yves Roche'den aldığım bu harika renkli ikili fardan bahsedeyim dedim. Yves Roche'nin kozmetik ürünleri ile hiçbir tecrübem yoktu, tamamen şansa bir ruj ve bu farı almıştım. İkisi de beklediğimden çok daha iyi çıktılar. 
İkili farın geniş tarafı saten bitişli lacivert/mor bir fardan oluşuyor. Canlı, pigmentli, çok güzel bir ürün. Bu tarz renklere zaten zaafım var :) Daha küçük kısmında ise içinde minicik pırıltılar bulunan altın renkli bir far bulunuyor.
Yves Rocher İkili Far No 23-Altın ve Koyu Lacivert
Ben farların performansından açıkçası memnun kaldım. Siz Yves Rocher farları denemiş miydiniz?

2 yorum:

  1. Far değilde allığını denemiş ve çok memnun kalmıştım.Yalnız bu far sürüldüğünde çok daha güzel duruyormuş.Bende alayım bi tane.Ben ruju da merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher'in sadece cilt bakım ürünlerini kullanıyorum.Makyaj ürünlerini hiç denemedim ama far çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil