7 Mayıs 2014 Çarşamba

Vanilya Club Mart, Nisan Ve Mayıs Kutuları

Mart ve Nisan Vanilya Kutu'larını, her ikisinde de İstanbul'a gitmek üzere olduğum için yazamamıştım. Her ikisinde de bir sonraki gelsin de yazayım derken Mayıs ayı kutusu geldi. Artık daha fazla beklemeyeyim dedim. Sondan başlayarak geriye doğru gidelim bakalım...
  • Nuxe Fluid Merveillance Mimik çizgilerini dolduran, düzleştiren, %81 doğal içerikli ve içindeki emici pudra tanecikleriyle cildin matlaşmasına yardımcı olan güzel bir Nuxe ürünü.

  • BCL SPA Mandalina ve Mangolu Şekerli Peeling Doğal nemlendirici ve antioksidan özellikleri olan, argan yağlı ve parabensiz bir ürün. Güzele benziyor, mandalina ve mangoyu pek sevmediğimden yapısını beğenirsem farklı aromalı olanlarını deneyebilirim.

  • Incoco Kuru Oje Incoco'nun diğer bant şeklindeki ojelerden farkı plastik, yapışkan bir bant değil de gerçekten oje olması. Daha esnek olduğu için tırnaklara daha güzel oturuyor.

  • Cecile İkili Terracotta Far Bol pırıltılı,hem ıslak hem kuru kullanılabilen, kuru haliyle bile pigmentasyonu gayet güzel bir far. Beklediğimden çok daha iyi.

  • Color Club Oje Bana gelen With Abandon 3 ince kat ile hoş duruyor. Fotoğraf ne yazık ki hakkını veremiyor ojenin. Siyah/koyu kahverengi bir baza sahip içinden zeytin yeşili, altın rengi pırıltılar bulunan, farklı, güzel bir renk.
Mayıs kutusu kullanabileceğim ürünlerle dolu, beğendiğim bir kutu oldu.

Gelelim Nisan kutusuna...
  • Lierac Coherence Jour Krem Yaşlanma karşıtı etkileri olan gündüz bakım kremi.
  • Lierac Phytolastil Jel Çatlak oluşumu engelleyici, cilde elastikiyet kazandıran vücut jeli.

  • LCN Dudak Parlatıcısı Nisan kutusunda tek beğendiğim ürün diyebilirim. Kavun aromalı, yapış yapış olmayan, fazla pigmentli olmasa da içindeki pırıltılar dudakta çok hoş duruyor.

  • Betty Boop Kajal Daha önce buna benzer bir ürün kullanmamıştım. Kolay sürülüyor ama ben daha pigmentli ve kalıcı olmasını beklerdim.

  • Refectocil Kaş ve Kirpik Boyası Yine daha önce denemediğim bir ürün. Dener miyim bilmiyorum, açıkçası sanmıyorum.
Nisan kutusunu çok beğendim diyemem, denemeye can attığım pek ürün yoktu içinde. 

 Gelelim son kutumuz olan  Mart ayı kutusuna...
  • Lancaster Retinology Total Age Solution Göz Kremi Gözlerdeki şişliklere, koyu halkalara ve göz kapağı sarkmalarına iyi gelen bir krem.
  • Alessandro Hand Spa El Peelingi Hint keneviri özlü bir el peelingi.
  • Lancaster Skin Therapy Anti Ageing Moisturizing Konsantre ve Krem Yaşlanma karşıtı etkileri olan ve yoğun nemlendirme özelliğine sahip konsantre ve kremin etkilerini minik poşet testerlarla anlayacağımı sanmıyorum ama deneyeceğim. 

  •  LCN Skin Perfection Bronzing Powder/Cilt Mükemmelleştirici Bronzlaştırıcı Dört farklı renkten oluşan bir ürün. Hepsini ayrı ayrı kullanabileceğiniz gibi karıştırarak da uygulayabiliyorsunuz. Hoş bir ürün.

  LCN Skin Perfection Bronzing Powder/Cilt Mükemmelleştirici Bronzlaştırıcı
  • Alessandro Go Magic Twist Mıknatıslı Oje Aparatı sayesinde diğer manyetik ojelere göre kullanması daha kolay. Verdiği etkiyi de beğendim. Güzel bir oje.
Genel anlamda kutulardan çıkanlar beni memnun etti. Bir iki ürünü kullanamayacak olsam da o kadar olsun yani :) Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder