22 Mayıs 2014 Perşembe

Watsons Alışverişlerim

Daha önce de bahsettiğim gibi alışveriş yapıp yapıp bir türlü yazamayınca bir hayli birikmişti aldıklarım. En güzeli tek bir yazı ile hepsini toparlayayım dedim. Yine kimisinin fişi kaybolmuş, fişin yazısı silinmiş, onun için şimdiden özür diliyorum. Bakalım neler var...


  • Rimmel Ojeler Space Dust koleksiyonu almadan olmayacak ojelere sahip. Özellikle Total Eclipse harika bir renk. Nane yeşili de elimde çok çeşidi olmasına rağmen almadan duramadığım bir renk, görünce alıvermişim :) Fiyatları 4.50 TL.
  • Hello Kitty Oje Diğer ürünleri pek hoş görünmese de gözüme bu ojeyi bir deneyeyim dedim. Umarım güzeldir. Fiyatı 5 TL.
  • Souvenir Yılbaşı Seti Kartanelerine bayıldığım için dayanamayıp almıştım. Fiyatı 19.90 TL.
  • Rimmel Match Perfection Fondöten Hep bir fondöten arayışındayım. Bu ürünü de bir deneyeyim dedim. Fiyatı 16.50 TL.
  • NYC  Sweet Splash Kalem Parlatıcı Daha önce diğer renklerini almıştım, hoşuma gitmişti. Rengi bayağı güzel olduğundan bunu da alayım dedim. Fiyatı 9.90 TL.
  • Rimmel Scandaleyes Likit Far Rengi çok güzel görünüyor, kullanımı da kolaya benziyor. Umarım kalıcılığı güzeldir, bakalım.. Fiyatı 11.99 TL.
  • Rimmel Scandaleyes Retro Glam Rimel İstanbul'a gittiğimde kullandığım rimelim kurur gibi olunca almıştım. Kocaman fırçalı bir rimel. Fiyatı 15.99 TL.
  • Rimmel Apocalips Sıvı Ruj Yeni çıkmış bu rengi denemeden olmazdı. Fiyatı 13 TL.
  • Diadermine Lift + BB Krem Watsons'dan belli bir miktar alışveriş yaptığınızda indirimli olarak verdikleri ürünlerdendi. İndirimli Fiyatı 7.99 TL.
  • Bio Oil Cilt Bakım Yağı Kuru cildimde denemek için aldım. Fiyatı 25 TL.
  • Air Wick Aqua Mist Sprey Severek kullandığım bir ürün. İndirimli olunca yedekleyeyim dedim. İndirimli fiyatı 2.99 TL.
  • Aussie Miracle Moist Saç Kremi Eşim severek kullandığından daha uzun zaman alacağım gibi görünen bir ürün. Fiyatı 16.90 TL.
  • L'Oreal Infaillible Ruj Tek kelimeyle mükemmel. Beklediğimden çok çok daha iyi çıktı. Fiyatı 41.99 TL.
  • L'Oreal Shine Caresse Parlatıcı İlk aldığımdan beri diğer renklerini almayı planlıyordum. Kısmet şimdiyeymiş. Fiyatı 31.99 TL.
  • Rimmel Wake Me Up Kapatıcı Fondötenini denemişken kapatıcısını da deneyeyim dedim. Fiyatı 14.25 TL.
  • NYC Göz Kalemi Ben göz için değil, evde kullanım için tasarlanmış olan lazer cihazıyla kullanmak için aldım. Uzunca bir kalem olması ilgimi çekti. Fiyatı 7.99 TL.



  • Watsons Maskeler Kullanımı pratik bu kağıt maskeleri şimdi fotoğraflara bakınca bir hayli sık aldığımı farkettim. Beauty Formulas'ın el ve ayak maskeleri çok hoş, fiyatları 3.99 TL. Diğerleri 2.99-3.25 TL arasında değişiyor.


  • Watsons Diş Fırça/Macun Seti İçinde diş fırçası, diş macunu ve diş ipi bulunuyor. Seyahat için güzel bir set.
  • Garnier Makyaj Temizleme Suyu Uygun fiyatlı bu tarz bir ürün uzun zamandır beklediğimiz bir şeydi, pek çok firmanın piyasaya böyle ürünler sürmesi çok güzel oldu. Fiyatı 11.90 TL.
  • Rimmel Kate Lasting Rujlar Aşağıdaki fotoğrafta da aynılarını gördüğünüz bu rujlar bu serinin son çıkan renkleri. Harika renkler, almadan edemedim. Fiyatları 12.99 TL.
  • Rimmel Wake Me Up Fondöten Uzun zamandır bekleniyordu, sonunda geldi. Fiyatı 24 TL.
  • Watsons Burun Bantı Eşim kokusunu pek sevmedi ama işe yarıyor sonuçta. Fiyatı 6.99 TL.
  • L'Oreal Elseve Saç Dökülmesine Karşı Kür Aslında saçlarım çok dökülüyor diyemem ama belki kuvvetlenmesine yardımcı olur diye bu ürünü denemeye karar verdim. Fiyatı 24.50 TL.
  • Rimmel Scandaleyes Rocking Curves Rimel Artık rimel almayı bırakmam lazım galiba, kendimi biraz denetlemem lazım :) Ama güzel görünüyordu, ne yapayım..Fiyatı 15.99 TL.

  • Vaseline Aloe Fresh Vücut Nemlendiricisi Çabuk emilen, ferahlatan bir krem.
  • NYC Applelicious Dudak Balmı Elma kokulu, çok şirin görünümlü bir ürün. Fiyatı 5.99 TL.
  • 8x4 Key To Love Deodorant Normalde böyle sprey deodorant kullanmıyorum ama şişesi çok şirindi.
  • Sensodyne Diş Macunu Diş tellerim çıkınca dişlerinde biraz hassaslaşma hissettim. Tabii hemen Sensodyne diş macunu aldım.
  • Listerine Zero Diş Bakım Suyu Daha önce bu markayı kullanmamıştım. Hafif tat demesi nedeniyle aldım ama tadı bana fazla geldi. Pek sevmedim.




  • Rimmel Rita Ora Color Rush Kalem Rujlar ve Ojeler Renklerini görünce çok beğenip aldım. Color Rush rujlar çok hoş görünüyorlar, fiyatları 15.99 TL.  Ojeler ise 5 TL.
Şimdilik bu kadar, detaylarla görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder