10 Haziran 2014 Salı

Dermostil Alışverişim

Herkese merhabalar..
Maraş'a ilk geldiğimizde, hiçbir yeri bilmediğimden şampuanım azalmaya başlayınca biraz paniklemiştim. Aynı zamanda yeni de bir şampuan denemek istiyordum. İnternette bakınırken Dermostil'le karşılaştım. Siteden sık kullanım için Phyto Phytheol kepeğe karşı etkili günlük bakım şampuanı ile (53 TL) aralıklı kullanmak için Phyto Phytheol Intense kepeğe karşı etkili haftalık yoğum bakım şampuanını (42 TL) aldım. Gezinirken gözüme bir de Physicians Formula'nın Conceal RX kapatıcısı (38 TL) çarptı. Aslında ben Natural Light renginde almıştım ama arayıp ellerinde Fair Light rengi olduğunu istersem bu rengi gönderebileceklerini söylediler. Çok açık olmaz herhalde diye kabul ettim ama biraz açık geldi rengi, koyu fondötenlerin rengini açmak için kullanabileceğimi düşünüyorum. Paketimden ayrıca deneme boyu ürünler çıktı. Sitede bunu belirtiyorlar ama her zamanki gibi dikkat etmediğim için haberim yoktu, hoş bir sürpriz oldu.
Phyto Phytheol kepeğe karşı etkili günlük bakım şampuanım azalmaya başlayınca (fazla da sevmemiştim zaten) tekrar Dermostil'e geri döndüm. Organix Scalp Therapy Avusturalya Çay Ağacı özlü şampuanı (38 TL) aldım. Bausch & Lomb ReNu lens solisyonu (28.50 TL) bir alana bir hediye kampanyalı olunca eşime de onu aldım. Malum yaz geldiği için hem serinleme hem cildimi nemlendirme amaçlı hem de şu an kullandığım Vichy termal su bitmekte olduğundan Caudalie Beauty Elixir (47 TL) ile La Roche Posay termal suyu (30 TL) aldım. Son olarak da Bambu oda kokusunu (24 TL) sanal sepetime attım. Ayrıca paketime Blitex dudak balmını ve bir kaç deneme boyu ürün de eklemişlerdi.
Evet, şampuan etrafında gelişen alışverişlerim şimdilik bu kadar. Saç derim için yakın zamanda doktora gitmezsem tekrar bir Dermostil alışverişiyle daha görüşebiliriz :)

4 yorum:

  1. Deneme boyu ürün açısından cömert bir siteymiş.Keyifli günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)) Evet, beni de şaşırttılar açıkçası :)

      Sil
  2. ne kadar güzel şeyler almışsın canım.Yorumlarını bekliyoruz:)
    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :)) En kısa zamanda yazmayı umuyorum :)

      Sil