26 Haziran 2014 Perşembe

Gratis Alışverişim ✿ Wet 'n Wild, Maybelline

Ay başında Gratis'e uğradığımda gözlerime inanamadım çünkü karşımda Wet 'n Wild standı duruyordu. En son eşim gittiğinde standın geleceğine dair hiçbir belirti göremediği için istediğim paletleri Gaziantep'ten almıştık ama tabii ki bu başka ürünler almamam için durduramadı beni :)


  • W'nW Megaslicks Balm Stain Nemlendirici Dudak Rengi Benzer markalardan daha önce aldığım renklerden farklı bir renk almak istemiştim, Lady and the Vamp gerçekten hoş bir renk. Fiyatı 12.90 TL.
  • W'nW Silk Finish Ruj Mega Last rujları deneyip beğenince bir de farklı formülasyonu olan, sürülüşü daha kolay bu ruju deneyeyim dedim. Fiyatı 6.50 TL.
  • W'nW Wild Shine Oje Mor ve simli, daha fazla bir şey söylemenize gerek yok, şimdiden sevdim :) Fiyatı 3.50 TL.
  • W'nW Color Icon Tekli Farlar Çok kullanışlı renkler, özellikle bazı MAC renklerini hatırlattıkları için denemeden geçemedim. Fiyatı 6.50 TL.
  • W'nW Color Icon Far Paletleri Çok güzel renklere sahip paletler, insan seçerken zorlanıyor cidden. Ama ben aldıklarımdan özellikle 3'lü far paletine bayıldım. 5'lı paletin fiyatı 17.90 TL, 3'lü paletin fiyatı 14.50 TL. 
  • Maybelline Baby Lip Dudak Balmları Gittiğimde daha reyona dizilmemişlerdi, o kadar yenilerdi yani. O heyecanla galiba, iki tane aldım. Böyle alışverişlerden vazgeçmem lazım artık :) Fiyatı 5.90 TL.
  • Dirty Works Düz Uçlu Makas Annem beğenip benimkini isteyince kendime yenisini aldım. Fiyatı 7.90 TL.
Şimdilik bu kadar :) Sizin Wet 'n Wild'dan tavsiye edebileceğiniz ürünler var mı?

4 yorum:

  1. Kaş sabitleyici şeffaf rimelini aldım ben, bir kez kullandım güzel gibi geldi dağılmasını önlerken sertmiş hissi yaratmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle bir ürünü olduğunu hiç farketmemiştim, incelenecekler listeme ekliyorum hemen :))

      Sil
  2. Güle güle kullan aldıklarını :) Ben Wet n Wild'ın Megalast rujlarını tavsiye edebilirim. Ama her rengi güzel çıkmıyor sanırım. Rosebud ve Coraline'dan memnun kaldım. Just Peachy ise onlar kadar iyi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım :) Ben de Smokin' Hot Pink ile Cherry Bomb rujları almıştım, Rosebud ve Coraline'a da kesinlikle bakmam lazım, isimlerine bakarak beğeneceğimi hissediyorum :))

      Sil