1 Haziran 2014 Pazar

Lila Kutu Ekim, Kasım 2013 ve Şubat, Mayıs 2014 Keşif Kutuları

Herkese merhabalar...
Son Lila Kutu'm gelince farkettim ki taa Ekim'den beri keşif kutularını paylaşmamışım. Hatta Ekim fotoğraflarını İstanbul'da çekmişim. Zamanın nasıl bu kadar çabuk geçtiğini algılayamadım bir an. Bu arada Lila Kutu bir kaç değişikliğe daha gitti. Fiyatını 39 TL'ye çıkartırken kutu satışlarını iki ayda bire indirdi. Bence iyi oldu, son iki kutuyu da gayet beğendim ben. Şimdi sondan başa doğru kutularımızı incelemeye başlayalım isterseniz.

  • Trussardi My Name Parfüm Yumuşak, sıcak, çiçeksi, hafif pudralı bir parfüm. Deneme boyu.
  • Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey Yanlış hatırlamıyorsam Eylül 2013 kutusundan da çıkmıştı. Şimdi elimde üç tane oldu :)
  • Color Club Nail Art Oje İnce uçlu fırçasıyla istediğiniz desenleri yaratabildiğiniz bir oje. Daha önce pullu olarak yeşil renklisini denemiştim, yoğun bir çizgi oluşturabiliyorsunuz, pullar seyrek görünmüyor. Eminim bu da aynıdır, başarılı bir ürün. Tam boy, fiyatı 8 TL.
  • Cosmed Güneş Koruyucu Yüz Kremi SPF 50 Güneş koruyucu kremlerin küçük boylarını seviyorum çünkü pek çoğu cildime pek iyi gelmediği için denemeden tam boy almamış oluyorum. Deneme boyu, tam boy fiyatı 49 TL.
  • Pastel Kisses Dudak Balmı Farklı bir tasarıma sahip. Normalde parmağımla dudak balmı uygulamayı sevmem ama bu ürünün üzerinde minik bir fırça bulunuyor. Tam boy, fiyatı 10 TL.
  • Hakime Hanım Çiftliği Zeytinyağlı Sıvı Sabun Yeni duyduğum bir marka. Temiz içerikli bir ürün. Deneme boyu, tam boy fiyatı 16 TL.
  • Raen Zeytin Yaprağı Losyonu Yıpranmış ciltler için, hem vücutta hem yüzde kullanılabilen bir ürün. Deneme boyu, tam boy fiyatı 32 TL.
  • Marrakesh Dreamsicle Saç Nemlendiricisi Kenevir ve argan yağı içerip saçın nem tutma kapasitesini artırıyormuş. Deneme boyu, tam boy fiyatı 54 TL.
  • Cyrene Misel Temizleme Suyu Güzel bir makyaj temizleme suyuna benziyor. Cildi yatıştırma özelliğine sahip ve temiz içerikli. Deneme boyu, tam boy fiyatı 19 TL.
Doğum günüm nedeniyle de bu şirin kartı eklemişler kutuma. Lila Kutu'nun bu inceliklerini çok seviyorum :)
Gelelim Şubat kutusuna.. 14 Şubat olduğu için çok hoş, kırmızı bir kutuda geldi ürünler.

  • Activar Onarıcı Göz Kremi Göz morlukları, ince çizgiler gibi problemlere iyi gelen, cilde ışıltı kazandıran bir ürünmüş. Deneme boyu, tam boyu 150 TL.
  • NYX Round Dudak Parlatıcısı NYX'in birçok ürününü denemiştim ama parlatıcılar bunların arasında yoktu. Rengi çok hoş, güzel bir ürüne benziyor. Tam boy, fiyatı 20 TL.
  • Down Under Naturel's Argan Yağı İçeren Vücut Losyonu Cildi besleyen, nemlendiren, hoş bir krem. Deneme boyu, tam boy fiyatı 19 TL.
  • Prestige Wonder Gloss Oje Hoş bir pembe, çabuk kuruyor. Tam boy, fiyatı 23 TL.
  • Marvis Diş Macunu Güzel bir diş macununa benziyor ama ben hassaslaşan dişlerim için Sensodyn kullandığımdan tercih etmedim, eşime de nane aroması fazla geldi. Deneme boyu, tam boy fiyatı 22 TL.
  • Toni&Guy Kuru Şampuan Tam orjinal boyunu almışken kutumdan bu ürünün çıkması ilginç oldu. Diğerlerine göre biraz pahalı, bakalım performansı nasıl... Deneme boyu, tam boy fiyatı 40 TL.
  • Skin79 BB Krem Bir kaç ay evvel Kore'den yaptığım bir alışverişte (Daha yazamadım.) dörtlü minik setini almıştım. Cilde nasıl geldiğini anlamak için boyu ideal. Deneme boyu, tam boy fiyatı 73 TL.
  • Koroplast Pişirme Kağıdı Kutudaki sürpriz ürünlerden. Eminim pek çok kişinin severek kullandığı bir üründür.
  • Fillast Cilt Bakım Ürünleri Aynı markanın birkaç testerını içeren hoş bir kitapçık. Ürünlerin fiyatları 140 TL ile 280 TL arasında değişiyor.

Kutudaki diğer sürpriz ürün içinde ayna, törpü ve cımbız bulunan bir makyaj çantası. Benim pek kullanacağım ürünler değildi ama hoş bir düşünce bence.
Sırada Lila Kutu'nun ikinci yılına denk gelen Kasım 2013 kutusu var.

  • Fouf Ölü Deniz Yumuşak Çamur Cildi yenileyen, yağsız, içindeki minerallerle cildi besleyen bir ürünmüş. Deneme boyu, tam boy fiyatı 54 TL.
  • Healtha Yanık Spreyi Ben sakar biri olarak bu ürünlere bayılıyorum. Acıyı azaltıp enfeksiyondan koruma sağlıyorlar. Deneme boyu, tam boy fiyatı 35 TL.
  • Cosmed Ayak Bakım Kremi Topuk çatlaklarından, ayak kokusuna pek çok şeye iyi geliyormuş. Tam boy, fiyatı 26 TL.
  • Enozone Anti Akne Losyonu Adı üzerinde.. Sivilce sonrası oluşan lekelere ve siyah noktalara da iyi geliyormuş. Tam boy, fiyatı 30 TL.
  • Cyrene Nemlendirici Saç Maskesi Saçı nemlendiren, hasar görmüş saçı onaran bir maske. Kırılmaları da önlüyormuş. Deneme boyu, tam boy fiyatı 45 TL.
  • Dairy Fun Duş Jeli Daha önce de kutulardan çıkmıştı. Hoş kokulu bir ürün. Deneme boyu, tam boy fiyatı 20 TL.
  • PCO Aydınlatıcı Maske Hücre yenilenmesine, lekelerin giderilmesine, cildin elastikiyet kazanmasına yardımcı olan bir maske. Deneme boyu, tam boyu (12 Ad.) 150 TL.
Kutudan bir de el yapımı, bu lezzetli çikolatalar çıktı :)
Ve son kutumuz Ekim 2013 kutusu..

  • Natura House Pure Natura Yüz Temizleme Jeli Karma ciltler için hassas köpük temizleyici. Temiz içerikli bir ürün. Deneme boyu, tam boy fiyatı 30 TL.
  • Cyrene Lavanta-Nane Şampuan ve Saç Kremi Şampuanları pek denemediğim için halama verdim ama saç kremi hoş. Deneme boyu, her ikisinin de tam boy fiyatı 29 TL.
  • Shui Tu Silky Foot Ayak Derisi Soyucu Maske Daha önce Kore'den buna benzer bir ürün almıştım. Gerçekten çok başarılı. Tam boy, fiyatı 59 TL.
  • NYX Doll Eye Long Lash Rimel En sevdiğim değil ama hoş bir rimel. Tam boy, fiyatı 45 TL.
  • Nuhi Paris Parfüm Baharatlı bir parfüm. Eşim deneme sırasına aldı, bakalım beğenecek mi.. Deneme boyu, tam boy fiyatı 170 TL.
Sekiz aylık Lila Kutu maceramız burada bitiyor. Gelecek kutuyu heyecanla bekliyorum, umarım kaçırmam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder