5 Şubat 2016 Cuma

H&M Lip Canvas Lip Scrub/Dudak Peelingi

Merhabalar :)
Daha önce de bahsettiğim gibi dudak peelingi olarak uzun zaman Lush'ın ürünlerini çok severek hatta bayılarak kullandım fakat Lush Türkiye pazarından çekilince eski yöntemlere döndüm. Yöntemleri eminim çok iyi biliyorsunuzdur; havlu vs. yada diş fırçası kullanmak, ev yapımı bal, şeker, biraz vazelin, besleyici yağ karışımı peelingler, gibi gibi...
H&M'de gezinirken bu peeling karşıma çıkınca fazla düşünmeden sepetime atıverdim. Şık bir paketi var. Tatlı badem kokan ürünün içinde bol miktarda ölü derileri arındırıcı şeker parçacıkları, badem yağı ve E vitamini bulunuyor. İnsan ister istemez sevdiği ürünle karşılaştırıyor aldığı yeni ürünü. Lush dudak peelingleri 25 gr.lık ambalajlarda olurken H&M'in ürünü yalnızca 7.7 gr. Fiyat olarak da yakınlar Lush 25 TL civarında satılıyordu. H&M Lip Canvas'ı 19.99 TL'ye alabiliyorsunuz.
Ürün iş görüyor mu derseniz kesinlikle iş görüyor, dudakları ölü derilerden arındırıyor ve ardında yumuşamış, nemli dudaklar bırakıyor, üstüne balm uygulamanıza bile gerek kalmıyor. Fakat evde bulunan malzemelerle istediğiniz kadar yapabileceğiniz bir ürünün 8 gramına 20 TL verilir mi derseniz herkesin cevabı aynı olur diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Ya yapmaya üşeniyorsan verilir :))) Ama şimdi mantıklı düşününce ben evde yapıp biten lip balm kavanozuma koyayım en iyisi :D Mutlu haftalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söze ne denir, arada tembellik bizim de hakkımız :D Öpüyorum :)

      Sil