23 Şubat 2016 Salı

L'Oreal Color Riche Ruj ✿ Julianne's Nude

Herkese merhaba,
Bugün fazla düşünmeden aldığım, sonradan pek hoşuma giden, günlük kullanıma uygun doğal renkte bir rujdan bahsedeceğim.
L'Oreal  farklı ten,göz, saç renklerine sahip aktris, model (aynı zamanda markanın sözcülüğünü yapan) güzel hanımları baz alarak nude ve kırmızı renkler tasarlamış. Konsept kendi rengini seçmekte zorlananlar için çok güzel düşünülmüş. Kendi ten renginize en yakın kimi görüyorsanız onun rujunu deneyebilirsiniz. Ben bembeyaz teni, kızıl saçları ve mavi gözleriyle aktris Julianne Moore'unkini aldım yani biraz geniş düşünmede de fayda var :)
Şık bir paketlemeye sahip ruj, normal color riche serisinden farklı tasarıma sahip. Mat plastik görümün olarak güzel ve Nars rujları gibi toz, kir toplamıyor.
Julianne's Nude, Barely Peach adıyla da anılıyor. Doğru da bir tanım bence. Hafif bir pembelik barındıran şeftali rengi diyebilirim. Hani ecnebiler diyor ya "My lips but better" benim için öyle diyebileceğim bir ruj rengi, benim dudaklarım ama daha iyisi.
Kremsi yapısı ve hafif bir ışıltısı var. Sürmesi çok kolay, eşit dağılıyor ama kuru dudakları pek affetmiyor. Sonrasında dudakları nemlendiriyor ve silinirken de bölge bölge değil eşit siliniyor. Çok kalıcı diyemem ama yeniden uygulaması kolay olduğundan beni fazla etkilemedi.
Siz de koyu göz makyajıyla yada günlük kullanmak için bu tonlarda bir ruj arıyorsanız bakmanızı önereceğim bir renk Julianne's Nude. Siz ne dersiniz?

4 yorum:

  1. bu seriden hiç ruj denemedim ama güzel renkler olduğunu biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de başka almamak için kendimi zor tuttum, güzel renkler cidden :)

      Sil
  2. Benim seriden renk olarak favorim JLo's Nude. Ama henüz hiçbirini almadım :)) Nude rujları çok seviyorum; ama, çok değişik bir renk bulmadığım sürece evdeki bolluktan artık almamaya çalışıyorum :) Güle güle kullan, bana biraz MAC Peach Blossom'ı hatırlattı sanki :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. J Lo'nun methini çok duydum, denemek kısmet olmadı. Peach Blossom'a çok benziyor cidden, ben de şimdi farkettim, indirim günlerinde L'Oreal güzel bir alternatif olabilir. Rujlar konusunda zor durumdayım açıkçası, bir de toz ürünler gibi değiller bozuluyorlar. Daha yeni bozulanları attım, kullanmadıklarımı verdim, kendimi frenlemeye en az iki ruj bitirmeden yenisini almamaya karar verdim ama İstanbul'a gidince baktım Catrice'den bir ruj almışım :/ Buralarda yok diye kandırdım galiba ama kendimi tutmayı öğrenmem lazım :)))

      Sil