11 Mart 2016 Cuma

Beyond Alice In Glow Cream Shadow/Krem Far ✿07 Choco Fudge

Merhabalar..
Bir önceki yazımda bahsettiğim alışverişin müsebbibi, üzerinde güzeller güzeli Alice'in arz-ı endam ettiği paketlemesiyle beni benden alan, içeriği temiz, görünüşü çok hoş bir far olan Choco Fudge'ı anlatacağım bugün.
Plastik bir kabın içinde, farların dağılmasını engellemek için küçük bir kapakçık ile geliyor far. Yapısı kremden çok sıkıştırılmış pigmente benzediği için gerekiyor bu küçük kapakçık.
Hangi rengi alacağıma karar vermekte bir hayli zorlandım, çok güzel görünüyordu renkler ama canlı canlı göremeden, tek bir fotoğrafa bakarak aldığım için fazla emin olmadan aldım bu rengi. Açıkçası fotoğrafta daha koyu görünüyordu Choco Fudge. 
Çok parıldadığı için fotoğrafla yakalaması zor bir rengi var. Gümüş sim parçacıkları içeren, altın rengi bir ışıltıya sahip bakır rengi diyebilirim bu far için. Gümüş simler benim zevkime göre biraz iri kalıyor, fırçayla uygulandığında göz kapağına daha az transfer oluyorlar ama. Yapısı yumuşacık, yağ gibi kayıyor resmen, simli olmasına rağmen pütür pütür değil. Hafif bir elle uygularsanız pırıltılı, yoğun uygularsanız metalik görünümlü bir makyaj elde edebiliyorsunuz. Kalıcılığı çok çok iyi değil, baz uygulamama rağmen 7-8 saat sonra yalnızca pırıltısı kalmıştı gözümde hiç renk yoktu.
Farın yapısı güzel fakat renk seçimimden pek emin olamıyorum. Keşke canlı canlı görebilseydim, büyük ihtimal başka bir renk alırdım. Yine de hafif elle severek kullanacağım.
Yeni yazılarda görüşmek üzere, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder